WikiTide Foundation

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page WikiTide Foundation and the translation is 100% complete.

WikiTide Foundation is de non-profitorganisatie die verantwoordelijk is voor de exploitatie van Miraheze. Het is gevestigd in de Verenigde Staten en wordt erkend als een 501(c)(3) van belasting vrijgestelde liefdadigheidsinstelling.

Op 6 januari 2024 nam de Foundation, na een Verzoek om Commentaar van de algemene Miraheze-gemeenschap, de activiteiten van Miraheze over als opvolger van Miraheze Limited. Op dezelfde dag werd een FAQ-pagina gepubliceerd om de zorgen en vragen van de gemeenschap te beantwoorden.

Raad van Bestuur

WikiTide Foundation staat onder toezicht van een Raad van Bestuur met vijf benoemde zetels en vier gemeenschapszetels.

Beleid

Als exploitant van Miraheze hanteert de Foundation een bepaald Stichtingsbeleid dat enkel door de Raad van Bestuur gewijzigd kan worden.

Doneer

Miraheze wordt mogelijk gemaakt dankzij jouw donaties.

Geregistreerde vertegenwoordiger

De WikiTide Foundation heeft een geregistreerde vertegenwoordig op het volgende adres. Gebruik dit adres alleen voor betekeningen en andere officiële berichten. Zie Copyright takedowns voor DMCA.

WikiTide Foundation, Inc.
784 S. Clearwater Loop, STE R
Post Falls, ID 83854