صارف نام کی پالیسی

From Meta
This page is a translated version of the page Username Policy and the translation is 89% complete.
Outdated translations are marked like this.
مختصر راستہ:
UP

فی تبصرہ کے لیے یہ درخواست، یہ پالیسی واضح کرتی ہے کہ صارف نام کون سے میراہیزی پر قابل قبول ہیں اور کون نہیں ہیں۔ درج ذیل معیار اس بات کی نشاندہی کرتے ہیں کہ صارف ناموں کے لیے کیا ناقابل قبول سمجھا جاتا ہے۔

  • ایسے صارف نام جو توہین آمیز ہیں، توہین آمیز مواد پر مشتمل ہیں، کسی صارف کو ہراساں کرتے ہیں یا کسی بھی عالمی میراہیزی پالیسی کی خلاف ورزی کرتے ہیں۔
  • صارف نام جو یہ تاثر دیتے ہیں کہ زیر نظر اکاؤنٹ کو اجازت ہے جو اس کے پاس نہیں ہے (جیسے "منتظم"، "بیوروکریٹ" وغیرہ)۔
  • وہ صارف نام جو جان بوجھ کر نقالی کے ممکنہ دائرہ کار میں دوسرے صارف ناموں سے ملتے جلتے ہیں (یعنی صارف ۱ کو "Example" کہا جاتا ہے ، صارف ۲ کو "Examplee" کہا جاتا ہے)۔
  • صارف نام جن میں فون نمبر یا ای میل پتے شامل ہیں۔

وہ صارف نام جن میں ویکی کا صحیح نام (مثال کے طور پر "Metawiki" نامی صارف) یا میراہیزی کا نام شامل ہے جب تک کہ اُس وکی کے عملے کے ذریعہ اکاؤنٹ نہیں چلایا جاتا ہو۔

  • وہ صارف نام جنہیں "بوٹ" یا "سکرپٹ" (جو خودکار ایڈیٹنگ کے عمل کی طرف اشارہ کرتا ہے) کا حوالہ دینے کے لیے آسانی سے غلط فہمی کا شکار ہو سکتا ہے یا اشارہ کرتا ہے کہ یہ میڈیا ویکی سافٹ ویئر کا حصہ ہے، جب تک کہ اکاؤنٹ اس قسم کا نہ ہو۔
  • وہ صارف نام جو بظاہر کسی ردعمل کو بھڑکانے کا ارادہ رکھتے ہیں ("ٹرولنگ")۔

نفاذ

اگر کوئی ایسا اکاؤنٹ جو اس پالیسی کا احترام نہیں کرتا، بنایا جاتا ہے، تو انہیں متنبہ کیا جانا چاہیے، اس پالیسی سے منسلک کیا جائے اور اپنا صارف نام تبدیل کرنے کی دعوت دی جائے۔ اگر وہ عالمی سطح پر ایک ویکی پر ترمیم یا داخل شدہ ایکشن کرتے ہیں اور کسی سٹیورڈ کی انتباہ کو نظر انداز کرتے ہیں، تو وہ پالیسی کی خلاف ورزی پر بند ہو سکتے ہیں۔

دی گئی انتباہات وکیوں پر پوسٹ کی جانی چاہئیں جہاں صارف فعال ہے اور انہیں دیکھیں گے۔

بدی عقیدے کی خلاف ورزی کے واضح کیسز (مثال کے طور پر ایک پیچیدہ صارف نام کی واضح نقالی، دوسروں پر حملہ کرنے کے واضح ارادے والے صارف نام، پالیسیوں کی خلاف ورزی کرنے والے صارف نام) کو متنبہ کرنے کی ضرورت نہیں ہے اور اسے نظر آنے پر بند کیا جا سکتا ہے۔

نرمی

مقدمات پر غور کرتے وقت، ذمہ داروں کو ان اکاؤنٹس کی طرف زیادہ نرمی اختیار کرنی چاہیے جو کہ بدنیتی پر مبنی نہیں بنتے، خاص طور پر جب لاک کر رہے ہوں۔ ذمہ داروں کو حق ہے کہ وہ صوابدید کا اطلاق کریں اور نیک نیتی یا بارڈر لائن کیسز میں پالیسی کو نافذ نہ کریں اور/یا اکاؤنٹ میں چھوٹ کا اطلاق کریں۔

اپیلیں

صارف نام کی پالیسی کے تحت ایک لاک تبصرہ کے لیے درخواستیں/صارف نام پر اپیل کیا جا سکتا ہے۔ اس میں ضابطہ اخلاق یا استعمال کی شرائط کی خلاف ورزی شامل نہیں ہے، جو کہ بالترتیب صرف ضابطہ اخلاق کمیشن اور سٹاف باڈی سے اپیل کی جا سکتی ہے۔

موجودہ اکاؤنٹس

وہ صارف نام جو پہلے سے موجود ہیں اور جو اس پالیسی کا احترام نہیں کرتے ہیں (اس کے نافذ ہونے کے بعد) انہیں انتباہ دیا جائے گا اور ان کے صارف نام کو فوری طور پر تبدیل کرنے کی دعوت دی جائے گی، اگر ان کو وارننگ کے بعد عالمی سطح پر فعال ہونے کی تصدیق ہوجائے اور اپنے صارف ناموں کو تبدیل نہ کریں تو ۳ ماہ کی مدت میں، وہ عالمی سطح پر لاک کردیے جائیں گے۔

Background