스킨

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Skins and the translation is 33% complete.
Outdated translations are marked like this.
Other languages:
English • ‎español • ‎français • ‎magyar • ‎svenska • ‎বাংলা • ‎中文 • ‎中文(台灣)‎ • ‎日本語 • ‎한국어

스킨은 위키의 겉모양을 커스터마이징 할 수 있습니다. 미디어위키 스킨문서에서 목록을 보세요.

나만을 위한 스킨을 바꾸고 싶다면 your skin preferences을 보십시오.

당신의 위키의 기본 스킨을 바꾸려면 특수:위키 관리에 들어가세요.

The list of already installed skins on Miraheze can be found here (this does not mean that you can't request new ones!).

Skins marked in bold below are ones which are installed by default when you create a new wiki on Miraheze. If the skin you want is found below, but not in bold, you'll have to use ManageWiki to enable it manually. After that, you can set it as a default if you want!

참고: 아래에 있는 목록은 오래되었을 수 있습니다. 위에 있는 깃허브 링크만이 현재 Miraheze에 어떤 확장 기능이 설치되어 있는지 정확히 나타냅니다.

미라헤이즈에서 가능한 스킨 (오른쪽은 미리보기)

the default skin used on Wikimedia sites and this wiki

Feel free to request other skins that you may need.

See also