Güvenlik

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Security and the translation is 100% complete.

Miraheze sunucularının ve verilerinin güvenliğini çok ciddiye alsa da %100 güvenlik sızıntısı olmayan bir MediaWiki ortamını garanti edemeyiz.

Bir güvenlik açığı bildirin

Herhangi bir Miraheze sitesinde, sunucusunda, MediaWiki uzantısında veya bir Miraheze sunucusunda çalışan herhangi bir şeyde/üzerinde bir kusur bulduğunuzu düşünüyorsanız, lütfen security(at)miraheze.org adresine mümkün olduğunca çok ayrıntısıyla birlikte, münkün olabildiğince e-posta gönderin. Kusuru herkesin önünde tartışmayın. Etkilenen hizmete bağlı olarak security(at)wikimedia.org' adresine e-posta göndermeniz gerekebilir - kime e-posta göndereceğinizden emin değilseniz, bizimle iletişime geçin; gerekirse e-postanızı Wikimedia'ya ileteceğiz.

E-postaya alternatif olarak platformumuz Phabricator adresinde MediaWiki, GitHub veya Phabricator'a özel bir hesapla giriş yapabilir veya bir hesap oluşturabilir ve ardından bu formu kullanarak güvenlikle ilgili bir görev açmaya devam edebilirsiniz. genel görünümden gizler ve Güvenlik projesini ekler, böylece ekibimiz görev hakkında bilgilendirilir.