Biztonság

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Security and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎español • ‎français • ‎magyar • ‎svenska • ‎বাংলা • ‎中文(台灣)‎ • ‎日本語 • ‎한국어

Bár a Miraheze nagyon komolyan veszi szervereik és adataik biztonságát, nem garantálhatjuk a 100%-os biztonsági szivárgásmentes MédiaWiki környezetet.

Egy biztonsági hiba jelentése

Ha úgy gondolod, hogy hibára bukkantál a Miraheze bármely webhelyén, szerverén, a MédiaWiki kiterjesztésében vagy bármi másban, mely egy Miraheze szerveren fut, kérjük, azonnal dobj egy e-mailt a security at miraheze.org címre olyan részletesen, ahogyan csak tudod. Ne hangoztasd nyilvánosan a hibát. Az érintett szolgáltatástól függően előfordulhat, hogy e-mailt kell küldeni a security at wikimedia.org - e-mail címre - ha kétségeid vannak afelől, kinek küldj e-mailt, vedd fel velünk a kapcsolatot; szükség esetén továbbítjuk az e-mailt a Wikimédia felé.

Az e-mail alternatívájaként bejelentkezhetsz vagy létrehozhatsz egy fiókot a mi Phabricatorunk a MédiaWiki, a GitHub vagy a Phabricator-specifikus fiókkal, majd folytathatsz egy biztonsággal kapcsolatos feladat megnyitását ez az űrlap segítségével, mely elrejt a nyilvánosság elől, és hozzáadja a Biztonsági projektet, így csapatunk értesítést kap a feladatról.