Seguridade

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Security and the translation is 80% complete.
Outdated translations are marked like this.

Aínda que Miraheze toma a seguridade dos seus servidores e datos moi en serio, non podemos garantir un ambiente MediaWiki 100% libre de fugas de seguridade.

Informar dunha falla de seguridade

Se cres que atopou unha falla en/nun sitio ou servidor de Miraheze, extensión MediaWiki ou calquera cousa que se execute nun servidor Miraheze, envíe un correo electrónico a seguridade@miraheze.org con tantos detalles como sexa posible. Non discutas o fallo publicamente. Dependendo do servizo afectado, pode ser necesario enviar un correo electrónico a security@wikimedia.org; se tes dúbidas a quen enviar un correo electrónico, ponte en contacto connosco; reenviaremos o teu correo electrónico a Wikimedia se é necesario.

Como alternativa ao correo electrónico, pode iniciar sesión ou crear unha conta en o noso Phabricator con MediaWiki, GitHub ou unha conta específica de Phabricator e, a continuación, proceder a abrir unha tarefa relacionada coa seguridade mediante esta forma que o oculta da vista pública e engade o proxecto Seguridade para que o noso equipo sexa notificado da tarefa.