Solicitações e propostas

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Requests and proposals and the translation is 39% complete.
Other languages:
English • ‎español • ‎français • ‎magyar • ‎português do Brasil • ‎svenska • ‎বাংলা • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎中文(台灣)‎ • ‎日本語

Este é um índice de páginas em que os usuários podem fazer propostas ou solicitações.

Meta páginas

Para pan-Miraheze

Link Description
Quadro de avisos do Stewards Você pode pedir a Stewards para fazer algo, trazer algo para a atenção deles aqui.
Pedidos para comentário Solicitações de comentários ou resolução de disputas para problemas Meta ou entre projetos.
Quadro de avisos da comunidade Solicitações gerais para melhorias, concursos, eventos, colaborações e serviços do Miraheze. De importantes bugs não resolvidos e solicitações de recursos para grandes iniciativas novas; um resumo unificado com indicadores para discussões mais específicas sendo realizadas em outros lugares.
Comissão do Código de Conduta Denunciar violação do Código de Conduta.
tech at miraheze.org Denunciar conteúdo e usuários violando os Termos de uso e a política de conteúdo para este endereço de e-mail.
Processo de Solicitação de Dados Procedimentos para solicitar quaisquer dados sobre você Miraheze tem.
Solicitações de adoção To request the adoption of a wiki per Dormancy Policy#Adoption
Global rights requests
Requests for global rights In order to request global sysop, interwiki adminstrator or a global IP block exemption.
Requests for Stewardship In order to request Steward.

For Meta

Link Description
Requests
Access Request access / permissions (administrator, bot, etc) on this wiki.
Administrators' noticeboard Administrators and bureaucrats don't watch every page at all times. Bring up matters that need their attention on this page.

For your wiki

Note that the following pages are guides, and not the actual place to make requests. Actual requests, in general, should be made on Phabricator.

Link Description
Request features Request features unavailable in Special:ManageWiki and Special:ManageWiki/extensions.
Moving a wiki to Miraheze If you have MediaWiki and want to move to Miraheze, just follow the procedures here.