Prośby i propozycje

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Requests and proposals and the translation is 58% complete.
Outdated translations are marked like this.
Prośby i propozycje
Jest to indeks stron, na których użytkownicy mogą zgłaszać swoje propozycje lub prośby.

Na Meta

Globalne propozycje i prośby

Link Description
Tablica społeczności Ogólne prośby o ulepszenia Miraheze, konkursy, wydarzenia, współprace i usługi. Od ważnych, nierozwiązanych błędów i próśb po nowe i ważne inicjatywy; ujednolicone podsumowanie ze wskazówkami do bardziej szczegółowych dyskusji toczących się gdzie indziej.
Tablica stewardów Zgłaszaj problemy stewardom lub poproś o podjęcie działań w określonych przypadkach.
Prośby o ponowne otwarcie wiki Poproś o adopcję wiki zamkniętej z powodu braku aktywności zgodnie z polityką uśpienia.
Prośby o komentarz Poproś społeczność o komentarz i opinię na temat proponowanych zmian lub rozstrzygania sporów dotyczących Meta lub problemów związanych z projektami.
stewards@miraheze.org Report content and users violating Code of Conduct and the Content Policy to this email address. Alternatively, you may also file your report at Stewards' noticeboard, as described above. Additionally, if you have been sanctioned, whether locally or globally, under the Code of Conduct, including on any platform that follows the Code of Conduct, Stewards fulfill the final dispute resolution/appeal avenue previously handled by the former Code of Conduct Commission, where local options have either been exhausted or are otherwise at an impasse.
ts@miraheze.org Report content and users violating Terms of Use or users/content that is illegal in the United Kingdom or otherwise in scope of the Trust and Safety team to this email address, or use the TSPortal.
Proces zapytania o dane Procedury zapytania o wszelkie dane o Tobie, które Miraheze może posiadać.
Global permissionsrequests
Requests for global permissions Request Global Sysop or Interwiki Administrator.
Requests for Stewardship Request Stewardship.

Local requests

Link Description
Requests
Requests for (local) permissions Request permissions (administrator, bot, etc) on this wiki.
Meta Administrators' noticeboard Administrators and bureaucrats don't watch every page at all times. Bring up matters that need their attention on this page or discuss local issues.

Dla Twojej wiki

Należy pamiętać, że poniższe strony stanowią przewodniki, a nie faktyczne miejsce składania próśb. Ogólnie rzecz biorąc, rzeczywiste prośby należy składać na $phabricator.

Link Description
Poproś o funkcje Poproś o funkcje niedostępne przez ManageWiki.
Przeniesienie wiki do Miraheze Jeśli chcesz przenieść się do Miraheze, po prostu postępuj zgodnie z procedurami tam wymienionymi.