Özellik talepleri

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Request features and the translation is 95% complete.
Outdated translations are marked like this.
Other languages:
Deutsch • ‎English • ‎Türkçe • ‎español • ‎français • ‎magyar • ‎português do Brasil • ‎suomi • ‎svenska • ‎русский • ‎العربية • ‎বাংলা • ‎中文 • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎中文(台灣)‎ • ‎日本語 • ‎한국어

Vikiniz için bir yapılandırma değişikliği talep etmek istiyorsanız, doğru yere geldiniz.

Vikinizde Special:ManageWiki ile ziyaret ederek basit özellikler (mevcut uzantıları etkinleştirmek, bir logoyu/favicon'u değiştirmek vb.) yapılabilir. Orada olmayan diğer ayarlar için Phabricator adında harici bir sistem kullanıyoruz. Tıpkı bir bilet sistemine benziyor, isteğiniz için bir bilet oluşturuyorsunuz.

Gri renkli uzantılar için lütfen Phabricator'da bir bilet açın, çünkü bunları etkinleştirmek/devre dışı bırakmak diğer gereksinimler nedeniyle kısıtlanmıştır. İstediğiniz herhangi bir uzantı veya ayar listede yoksa, lütfen Phabricator'da bir bilet açın.

Phabricator kullanımı

Lütfen bir Phabricator hesabı kayıt olun (lütfen MediaWiki hesabınızı kullanın!) ve onunla bir e-posta adresi ilişkilendirin (böylece biletinize bir yorum yayımlandığında bilgilendirileceksiniz). Phabricator kurulumumuz kendi sunucularımızda barındırılır, bu nedenle e-posta adresiniz (ve girdiğiniz diğer veriler) üçüncü bir tarafa aktarılmaz. Not: Phabricator'ı kullanmak için e-postanızın doğrulanmış olması gerekir.

Geçmişte bu viki sayfasındaki özellik isteklerini izledik (arşivler için aşağıya bakın) ve kullanıcılarımıza uzantı dışı/yapılandırma istekleri (bilgi kutusu talebi veya vikinizi Miraheze'ye aktarma gibi) koymaları talimatını verdik. Phabricator'da, her tür talep için kullanabileceğiniz farklı formlarımız var:

Talep türleri

  • Vikiniz için ManageWiki'de olmayan bir uzantı ve/veya yapılandırma değişikliği talep etmek istiyorsanız, lütfen bu formu kullanın.
  • Diğer tüm talep türleri veya hataları bildirmek için, lütfen bu formu kullanın.
  • İçe aktarma talebinde bulunmak istiyorsanız, Moving a wiki to Mirahez ve İçe aktarmalar sayfalarına bakın.
  • Yedekleme isteğinde bulunmak isterseniz, Yedeklemeler sayfasına bakın.
  • Özel alan adı için Özel alan adı sayfasına bakın.

Not: Lütfen tüm taleplerinizde vikinizin adını eklemeyi unutmayın!

Bize yardımcı olmak için lütfen her özellik isteği için ayrı bir görev oluşturun.

Phabricator'un kullanımını olabildiğince kolaylaştırmaya çalışıyoruz. Bir bilet oluşturmakla ilgili yardıma ihtiyacınız varsa, lütfen IRC veya SN sayfalarında yardım istemekten çekinmeyin.

Ayrıntılı bir Phabricator eğitimi için bunu da okuyabilirsiniz.

Arşivler

Arşivlenen tüm eski özellik talepleri şunlardır: