Özellik talepleri

From Meta
This page is a translated version of the page Request features and the translation is 100% complete.

Vikiniz için bir yapılandırma değişikliği talep etmek istiyorsanız, doğru yere geldiniz.

Vikinizde Special:ManageWiki ile ziyaret ederek basit özellikler (mevcut uzantıları etkinleştirmek, bir logoyu/favicon'u değiştirmek vb.) yapılabilir. Orada olmayan diğer ayarlar için Phabricator adında harici bir sistem kullanıyoruz. Tıpkı bir bilet sistemine benziyor, isteğiniz için bir bilet oluşturuyorsunuz.

Gri renkli seçenekler için lütfen bir Kâhyaya sorun çünkü bunların etkinleştirilmesi/devre dışı bırakılması diğer gereksinimler nedeniyle kısıtlanmıştır. İstediğiniz herhangi bir uzantı veya ayar listede yoksa, lütfen Phabricator üzerinden bir bilet açın.

Phabricator kullanımı

Lütfen bir Phabricator hesabı kayıt olun (lütfen MediaWiki hesabınızı kullanın!) ve onunla bir e-posta adresi ilişkilendirin (böylece biletinize bir yorum yayımlandığında bilgilendirileceksiniz). Phabricator kurulumumuz kendi sunucularımızda barındırılır, bu nedenle e-posta adresiniz (ve girdiğiniz diğer veriler) üçüncü bir tarafa aktarılmaz. Not: Phabricator'ı kullanmak için e-postanızın doğrulanmış olması gerekir.

Geçmişte bu viki sayfasındaki özellik isteklerini izledik (arşivler için aşağıya bakın) ve kullanıcılarımıza uzantı dışı/yapılandırma istekleri (bilgi kutusu talebi veya vikinizi Miraheze'ye aktarma gibi) koymaları talimatını verdik. Phabricator'da, her tür talep için kullanabileceğiniz farklı formlarımız var:

Talep türleri

  • Wikiniz için ManageWiki'de olmayan' bir uzantı ve/veya yapılandırma değişikliği talep etmek istiyorsanız, lütfen [$phab-bu formu] kullanın.
  • Başka bir wikideki içeriği içe aktarmak istiyorsanız, lütfen bu formu kullanın.
  • Diğer tüm istek türleri için veya hataları bildirmek için lütfen [$diğer-bu formu] kullanın.
  • İçe aktarma talebinde bulunmak istiyorsanız, bkz. Moving|Bir wiki'yi Miraheze'ye taşıma ve içeri aktarma
  • Yedekleme talebinde bulunmak istiyorsanız, bkz. Yedeklemeler
  • Wikinizde özel bir alan adı kullanmak için bkz. Özel alan adları

Not: Tüm istekler için lütfen wikinizin adını ekleyin!

Bize yardımcı olmak için lütfen her özellik isteği için ayrı bir görev oluşturun.

Phabricator kullanımını mümkün olduğunca kolaylaştırmaya çalışıyoruz. Bilet oluşturma konusunda yardıma ihtiyacınız olursa, lütfen IRC veya SN üzerinden yardım istemekten çekinmeyin.

Ayrıntılı bir Phabricator öğreticisi için bu bölümü de okuyabilirsiniz.

Arşivler

Arşivlenen tüm eski özellik talepleri şunlardır: