מחדיל

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Oversight and the translation is 18% complete.

Outdated translations are marked like this.
Other languages:
English • ‎català • ‎español • ‎français • ‎română • ‎עברית • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎中文(台灣)‎ • ‎日本語
Shortcut:
לבקשות נא לשלוח אי-מייל ל-stewards[at]miraheze[dot]org לא לשלוח בקשות מחדיל בויקי!

מחדיל (או משתיק) זאת היא האפשרות למחוק דפים, תיקונים, ערכי יומן פיקוח, וקבצים מראייה פומבית, זה יכול גם להיות מוחבא ממפעילי מערכת. רק כאשר התוכן מוחבא ממפעילי מערכת הוא נקרא מוחדל/מושתק, אם לא זה פשוט נקרא מחיקת תיקון.

Requesting

כפי שצויין למעלה אין לשלוח בקשות ב-Meta אלה לשלוח אימייל ל-stewards[at]miraheze[dot]org או ליצור קשר עם דייל בדרך כלשהיא, כאשר מוודאים שאלה הם.

Usage

החדלה/השתקה בדרך כלל משמשת רק ל:

  • להחביא מידע לא פומבי ופרטי על בן אדם אמיתי. זה יכול להיות מידע עליך או על אחרים.
    • זה כולל מספר טלפון, כתובת או מיקום, שם מקום העבודה או הבית ספר, זהויות נוספות, תאריך לידע, כתובת IP וגם (החלטה של מחדיל) גם מידע אחר על זיהוי אדם.
  • להחביא מידע שהוא פרטי באופן ברור, אישי או לא-פומבי.
    • אנחנו משתיקים מידע שהוא רגיש מאוד, לא פומבי ושיכול להיות מסוכן, גם אם זה לא בדיוק עוזר "לזהות" את הבן אדם. בעבר, אנחנו השתקנו מידע כמו גיל אמיתי, תאריך לידע של מישהו צעיר, או מידע רפואי של בן אדם. הנושא הזה הוא להחלטת מחדיל.
  • להסיר מידה שהוא משמיץ כאשר אין צורך להשאיר את התיקון.
  • החדלה יכולה להיות משומשת לדברים אחרים: אנחנו לא עושים דברים אחרים בדר"כ, אך שומרים את הזכות לעשות זאת.