Supressor

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Oversight and the translation is 36% complete.

Outdated translations are marked like this.
Other languages:
English • ‎català • ‎español • ‎français • ‎română • ‎עברית • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎中文(台灣)‎ • ‎日本語
Shortcut:
Per sol·licituds per favor envia un correu a stewards[at]miraheze[dot]org NO realitzi sol·licituds de supressió dins el wiki!

Supressió (o oversight) és l'habilitat d'esborrar pàgines, revisions, entrades del registre i arxius de manera que no puguin ser vistes per usuaris ni administradors.

Requesting

Com es va indicar anteriorment, no posi les sol·licituds al wiki, sinó enviï un correu electrònic a stewards at miraheze.org o poseu-vos en contacte de manera privada amb un Steward.

Usage

En general, la supressió només s'utilitza per a:

  • Oculta la informació personal no pública sobre un individu real. Això podria ser informació privada sobre vostè o altres
    • Això inclou un número de telèfon, una adreça o ubicació, el nom d'un lloc de treball o una escola, altres identitats en línia i fora de línia, una data de naixement, adreces IP revelades accidentalment i altra informació de caràcter identificadora.
  • Amaga informació clarament privada, personal o no pública
    • Suprimim una informació no-pública altament sensible i potencialment nociva, encara que no ajudi estrictament a «identificar» a la persona. En el passat, hem suprimit contingut com la revelació de l'edat o la data de naixement d'un menor, o la informació mèdica d'un individu. Això està subjecte a discreció del supressor.
  • Remoure clarament (o probablement) missatges difamatoris quan no tinguem cap necessitat editorial de mantenir la revisió.
  • La supressió pot ser utilitzada per altres raons: No és probable que fem altres excepcions, però ens reservem el dret de fer-ho.