Supressor

From Meta
This page is a translated version of the page Oversight and the translation is 7% complete.
Outdated translations are marked like this.
OOjs UI icon eyeClosed-invert.svgOversight
Shortcut :
OS

Per sol·licituds per favor envia un correu a stewards[at]miraheze[dot]org NO realitzi sol·licituds de supressió dins el wiki!

Supressió (o oversight) és l'habilitat d'esborrar pàgines, revisions, entrades del registre i arxius de manera que no puguin ser vistes per usuaris ni administradors.

Unlike normal deletion or revision deletion where pages, log entries and revisions are hidden from users but not local wiki administrators, Oversight completely suppresses these and removes them from local administrators' view too, thus completely suppressing and hiding anything from the public's view. This is used in cases such as where non-public personal information is shared along with other select cases.

Requesting

Com es va indicar anteriorment, no posi les sol·licituds al wiki, sinó enviï un correu electrònic a stewards(at)miraheze.org o poseu-vos en contacte de manera privada amb un Steward.

Usage

En general, la supressió només s'utilitza per a:

Pictogram voting info.svg Note: This may include other potentially identifying or otherwise sensitive information, subject to Oversighter discretion.

  • Oculta la informació personal no pública sobre un individu real. Això podria ser informació privada sobre vostè o altres
    • Això inclou un número de telèfon, una adreça o ubicació, el nom d'un lloc de treball o una escola, altres identitats en línia i fora de línia, una data de naixement, adreces IP revelades accidentalment i altra informació de caràcter identificadora.
  • Amaga informació clarament privada, personal o no pública
    • Suprimim una informació no-pública altament sensible i potencialment nociva, encara que no ajudi estrictament a «identificar» a la persona. En el passat, hem suprimit contingut com la revelació de l'edat o la data de naixement d'un menor, o la informació mèdica d'un individu. Això està subjecte a discreció del supressor.
  • Remoure clarament (o probablement) missatges difamatoris quan no tinguem cap necessitat editorial de mantenir la revisió.
  • La supressió pot ser utilitzada per altres raons: No és probable que fem altres excepcions, però ens reservem el dret de fer-ho.

Local permission

Much like CheckUser, local Oversighters may be appointed on wikis by their local community following a local election that fulfills all the requirements for steward. Stewards also require there always be a second locally appointed Oversighter in order to balance each other out. Should there ever only be one Oversighter instead of two, the local community must seek a replacement for the other Oversighter immediately and that candidate must also fulfil all requirements laid out in this section. Should they fail to find a replacement, the remaining Oversighter will lose their flag. All elections for this right will be under high scrutiny and supervision by Stewards to ensure compliance with all global policies.