Miraheze Meta/nl

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Miraheze Meta and the translation is 100% complete.
Welkom op Miraheze Meta
Miraheze Meta is de centrale samenwerkingshub voor de Miraheze wiki farm, die 7.951 wiki's host.

Een wiki aanvragen

Wat is Miraheze Meta?

Miraheze Meta is de centrale samenwerkingshub waar de gemeenschap kwesties bespreekt die betrekking hebben op Miraheze in zijn geheel, en waar gebruikers om hulp kunnen vragen.

We zijn een democratie, dus heb je een stem in alle beleidszaken via Verzoeken om commentaar (Requests for comment, RfCs). Alle globale functionarissen, zoals Stewards and Globale Sysops, worden ook door jou verkozen.

Je kan ook hulp vragen voor je wiki. Check de snelle links aan de rechterkant voor manieren om assistentie te vragen.

Kom meer over Miraheze en Meta te weten in onze veelgestelde vragen.

Snelle links

Navigeer snel naar de belangrijkste pagina's met deze links:

Verzoeken

Komende gebeurtenissen

Blijf op de hoogte van Miraheze-gerelateerde nieuwtjes en gebeurtenissen:

May
  • Now: Elections for the Board of Directors have concluded and the results are available here.

Contact opnemen

We bijten niet! Of je nu hulp nodig hebt, van plan bent om je wiki naar Miraheze te migreren, of gewoon met ons wil praten: we zijn hier voor jou. Onze vriendelijke vrijwilligers staan je bij elke stap die je zet in je wiki-avontuur.

Sociale media:

Nieuws

We zijn altijd druk in de weer! Dit is wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd is:

Om de nieuwssectie te vertalen, klik hier. Voor gearchiveerd nieuws, zie het nieuwsarchief.

Bijdragen

Miraheze wordt mogelijk gemaakt door mensen zoals jij. We draaien 100% op vrijwilligers en hebben geen advertenties op onze wiki's. Dit is hoe je ons kan helpen om de best mogelijke service te blijven bieden:

  • Doneer: Help Miraheze nog jaren online te blijven, overweeg een schenking als je onze service waardeert. Een overzicht van eerdere donaties en kosten is beschikbaar hier.
  • Vrijwilliger: Help ons de beste dienstverlening aan onze gebruikers te bieden! Of je nu een expert in MediaWiki bent of niet, alle beetjes hulp tellen mee!