Miraheze Meta/nl

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Miraheze Meta and the translation is 73% complete.
Welkom op Miraheze Meta
Miraheze is de centrale samenwerkingshub voor de Miraheze wiki farm, die 6.548 wiki's host.

Wiki aanvragen

Wat is Miraheze Meta?

Miraheze Meta is de centrale samenwerkingshub waar de gemeenschap kwesties bespreekt die betrekking hebben op Miraheze in zijn geheel, en waar gebruikers om hulp kunnen vragen.

We zijn een democratie, dus heb je een stem in alle beleidszaken via Verzoeken om commentaar (Requests for comment, RfCs). Alle globale functionarissen, zoals Stewards and Globale Sysops, worden ook door jou verkozen.

Je kan ook hulp vragen voor je wiki. Check de snelle links aan de rechterkant voor manieren om assistentie te vragen.

Kom meer over Miraheze en Meta te weten in onze veelgestelde vragen.

Snelle links

Navigeer snel naar de belangrijkste pagina's met deze links:

Verzoeken

Komende gebeurtenissen

Keep up to date with Miraheze and see what's going on:

March
April
May
  • 9 May: Elections for Board of Directors seats conclude.

Contact opnemen

We bijten niet! Of je nu hulp nodig hebt, van plan bent om je wiki naar Miraheze te migreren, of gewoon met ons wil praten: we zijn hier voor jou. Onze vriendelijke vrijwilligers staan je bij elke stap die je zet in je wiki-avontuur.

On-wiki: Help center

Sociale media:

Nieuws

We zijn altijd druk in de weer! Dit is wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd is:

To translate our news section, click here. For archived news, please see the news archive.

Bijdragen

Miraheze is made possible by people like you. We're 100% community-supported and never feature ads. Please help us keep providing you with the best service as possible.

Donate: Help Miraheze stay online for years to come, consider donating if you appreciate our service. A record of previous donations and costs are available here.

Volunteer: Help us keep serving our users the best we can! Whether you're an expert at MediaWiki or not, every bit of help counts!