Miraheze Meta/da

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Miraheze Meta and the translation is 100% complete.
Velkommen til Miraheze Meta
Miraheze Meta er det centrale samarbejdscenter for Miraheze-wikifarmen, som hoster 6.551 wikier

Start en wiki

Hvad er Miraheze Meta?

Miraheze Meta er Mirahezes centrale samarbejdscenter, hvor fællesskabet diskuterer spørgsmål af global betydning, og hvor brugere kan bede om hjælp.

Som et demokrati, har du en stemme i alle politiske spørgsmål gennem Anmodning om kommentarer. Alle vores globale administratorer, såsom forvaltere og globale sysops, er også valgt af dig.

Du kan også anmode om hjælp til din wiki. Tjek de hurtige links til højre for måder at anmode om hjælp på.

Lær mere om Miraheze, samt Meta, på vores side med de ofte stillede spørgsmål.

Hurtige links

Naviger hurtigt til vigtige side med linkene nedenunder:

Anmodninger

Begivenheder

Hold dig opdateret med Miraheze og se hvad der sker:

March
April
May
  • 9. maj: Valg til bestyrelsespladser afsluttes.

Chat med os!

Vi bider ikke! Uanset om du har brug for hjælp, ønsker at migrere til Miraheze, eller bare vil chatte med os, er vi her for dig. Vores venlige frivillige vil hjælpe dig i hvert trin af din wiki-rejse. Kom med os!

Socialt medie:

Nyheder

Vi har altid travlt! Se hvad vi har lavet på det seneste:

For at oversætte vores nyhedssektion, klik her. For arkiverede nyheder, se nyhedsarkivet.

Bidrag

Miraheze er blevet gjort til en mulighed, takket være folk ligesom dig. Vi er 100% fællesskabsstøttet, og viser aldrig reklamer. Hjælp os med at give dig den bedste mulige service.

  • Doner: Hjælp Miraheze med at forblive online i de kommende år. Overvej at donere, hvis du sætter pris på vores service. En fortegnelse over tidligere donationer og omkostninger kan ses her.
  • Bliv frivillig: Hjælp os med at blive ved med at betjene vores brugere så godt vi kan! Uanset om du er god til at bruge MediaWiki eller ej, tæller hver eneste smule hjælp!