มิราเฮซ

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Miraheze and the translation is 60% complete.
ฝากวิกิของคุณไว้กับมิราเฮซ
เว็บโฮสต์สำหรับมีเดียวิกิที่ไร้ค่าใช้จ่ายโดยอาสาสมัครผู้เชี่ยวชาญ
ขณะนี้มีทั้งสิ้น 4324 วิกิ (รายการแบบเต็ม | สารบบ)

ความมุ่งมั่นของเรา

เรียนรู้เพิ่มเติมเกี่ยวกับมิราเฮซได้ในคำถามที่พบบ่อยของเรา

ข่าวสาร

  • มิถุนายน 2564: มิราเฮซอัปเกรดเป็นมีเดียวิกิ 1.36

October 2020: Miraheze upgraded to MediaWiki 1.35.

July 2020: Miraheze celebrates 5 years since creation!

May 2020: Miraheze now has 100,000 global users!

December 2019: Miraheze upgraded to MediaWiki 1.34!

สำหรับกรุโปรดชมกรุข่าว

Contact us

IRC: #miraheze (recommended)

Discord: https://miraheze.org/discord

Facebook: Miraheze

Twitter: @miraheze

On-wiki: Help center

Contribute

Miraheze is entirely community-supported and has no advertising. We appreciate contributions of time, money, or expertise.

Contributing; learn how you can use your knowledge and time to help us.

Donate; a record of previous donations and costs are available here.

Other languages:
Bahasa Indonesia • ‎Bahasa Melayu • ‎Deutsch • ‎English • ‎Esperanto • ‎Nederlands • ‎Novial • ‎Sesotho • ‎Tagalog • ‎Tiếng Việt • ‎Türkçe • ‎bosanski • ‎català • ‎dansk • ‎español • ‎français • ‎galego • ‎hrvatski • ‎italiano • ‎lietuvių • ‎magyar • ‎norsk bokmål • ‎occitan • ‎polski • ‎português do Brasil • ‎română • ‎sicilianu • ‎slovenčina • ‎srpski (latinica)‎ • ‎srpskohrvatski / српскохрватски • ‎suomi • ‎svenska • ‎čeština • ‎Ελληνικά • ‎русский • ‎српски / srpski • ‎қазақша • ‎հայերեն • ‎עברית • ‎العربية • ‎فارسی • ‎हिन्दी • ‎বাংলা • ‎ไทย • ‎中文 • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎中文(台灣)‎ • ‎中文(香港)‎ • ‎文言 • ‎日本語 • ‎한국어