Miraheze

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Miraheze and the translation is 100% complete.
Host din wiki med Miraheze
100% gratis og reklamefri MediaWiki-hosting, drevet af frivillige eksperter

Start en wiki

Lige nu hoster vi 5.489 wikier (fuld liste | katalog)

Hvorfor vælg Miraheze?

Der er masser af grunde til at vælge Miraheze! Her er bare nogle få grunde til at 5.489 wikier stoler på at vi hoster dem.

Lær mere om Miraheze på vores side med de ofte stillede spørgsmål.

Chat med os!

Vi bider ikke! Uanset om du behøver hjælp, er interesseret i at migrere til Miraheze, eller vil bare gerne chatte med os, er vi her for dig. Vores venlige frivillige vil hjælpe dig i hvert trin i din wiki-rejse! Kom med os!

Socialt medie:

Nyheder

Vi har altid travlt! Se nu lige hvad vi har lavet på det seneste:

For at oversætte vores nyhedssektion, klik her. For arkiverede nyheder, se nyhedsarkivet.

Bidrag

Miraheze er blevet gjort en mulighed, takket være folk ligesom dig. Vi er fuldstændig fællesskabsstøttet, og viser aldrig reklamer. Hjælp os nu med at give dig den bedste mulige service.

  • Doner: Hjælp Miraheze med at forblive online i mange år fremover. Overvej at donere, hvis du sætter pris på vores service. En fortegnelse over tidligere donationer og omkostninger kan ses her.
  • Bliv frivillig: Hjælp os med at blive ved med at betjene vores brugere så godt som vi kan! Uanset om du er en MediaWiki-ekspert eller ej, så tæller hver eneste smule hjælp!