Interwiki adminisztrátorok

    From Meta
    This page is a translated version of the page Interwiki administrators and the translation is 18% complete.
    Outdated translations are marked like this.

    Az Interwiki adminisztrátorok olyan felhasználók, akik kérésre szerkeszthetik az interwiki táblázatot, de nem a globális listát, mely továbbra is a Meta adminisztrátorok feladata. Az adminisztrátorok lehetnek globálisak (bármilyen wiki szerkesztésére képesek), vagy helyi (csak bizonyos wikik szerkesztésére képesek).

    Global interwiki administrators should not add or alter interwiki prefixes on wikis where they do not hold bureaucrat unless local bureaucrats or the local community requests it, or where they have otherwise been provided with a local authorization, ratified by a local bureaucrat, to add interwiki prefixes on a discretionary basis. Global interwiki administrators may remove malicious interwiki prefixes from the local interwiki table without prior consultation of local community.

    Az interwiki adminisztrátoroknak mindent ellenőrizniük kell, mielőtt hozzáadnák az interwikihez, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy az nem rosszindulatú.

    Az interwiki megváltoztatására vonatkozó kéréseket a Közösségi üzenőfalon lehet benyújtani, ha a wikiben nincsenek helyi interwiki adminisztrátorok.

    Jogosultsági kritériumok és igénylés

    A következők a globál és helyi interwiki adminisztrátorok feltételei.

    Globális interwiki adminisztrátorok

    Az Interwiki adminisztrátorait a felhasználók szavazzák meg. Azonban a következő feltételeknek kell teljesülniük ahhoz, hogy a felhasználó jogosult legyen szavazni. Ha ezek a feltételek nem teljesülnek, előfordulhat, hogy a felhasználó nem jogosult az interwiki-admin jogra, és a támogató szavazatok nem számítanak. A jelöltnek:

    • Legalább 1000 globális szerkesztés legyen a Miraheze-én (egynél több wikiben) (Megjegyzés: Ezek a szerkesztések nem állhatnak más wikik tartalmának közvetlen másolásából/beillesztéséből, azokat a felhasználónak kell szerkesztenie)
    • Legalább 2 hónapja legyen Miraheze fiókja és
    • Valamilyen módon vegyen részt a közösségi ügyekben (a közösségi üzenőfalakon folytatott beszélgetésekben, stb)

    Az interwiki globális adminisztrátorok kérelmét a Requests for global rights oldalon lehet jelezni

    Helyi interwiki adminisztrátorok

    A helyi interwiki adminisztrátoroknak a következő feltételeket kell teljesíteniük a kérés előtt:

    • Legyen bureaucrat joga a helyi wikiben;
    • Rendelkezzen Miraheze fiókkal (a) legalább két (2) hétig a kérés előtt, vagy (b) a fenti két (2) hónapos globális felhasználói élettartamra vonatkozó követelmény;
    • Legyen (a) 500 szerkesztése a helyi wikiben, ha szükséges, vagy (b) a fenti 1000 globális szerkesztése; és,
    • Tartsa be a helyi interwiki adminisztrátorok kiválasztására vonatkozó további helyi szabályokat

    The wiki the request is for must have at least 5 active users (5 edits in the last 30 days), without this criteria being met, local interwiki administrators cannot be elected.

    A helyi interwiki adminisztrátorainak szóló kérelmeknek a wiki megfelelő helyi helyszínén kell lenniük, és egy Intézőnek tájékoztatnia kell a kérést a helyi választások befejezése után a (intézők belátása szerint, a nem - kodifikált globális egyezmények, a helyi választások nyitva tartásának minimális időtartamára vonatkoznak). Megjegyezzük, hogy a sikeres választásokhoz jelenleg nincs minimális támogatási arány, és a helyi választások lezárultával a felek közötti választás lehetséges.

    Appointment

    Global interwiki administrators may nominate themselves, or be nominated by another user, for the global permission at requests for global rights. During this time, provided they've met the prerequisites, they should articulate a clear reason for requesting the permission, and other community members having created their accounts prior to the permissions request in question may express supportive, opposing, or neutral views. Additionally, any community member may and is encouraged to ask pertinent questions related to the candidate's suitability, technical knowledge, relevant experience, aptitude, and similar. A request shall remain open for at least seven (7) calendar days and may be closed when the user has a net support ratio of at least 80%.

    Inactivity

    Global interwiki administrators who do not participate in the community in some form (such as adding or modifying interwiki prefixes, responding to questions on community noticeboard, IRC or Discord, etc.) in six (6) months will be deemed inactive and may have their global permissions removed by a Steward, after taking account activity on all wikis and related Miraheze platforms.

    Visszavonás

    Ha az interwiki-admin bármilyen rosszindulatú webhelyet ad hozzá az interwikihez, akkor figyelmeztetés nélkül azonnal visszavonható.

    Az interwiki adminisztrátorok listája

    • Page last updated: 17 szeptember 2022
    • Total number of interwiki administrators: 5
    +/- User name Languages spoken Other rights Libera Chat nickname on IRC
    Agent Isai en-N, es-N, fr-3 administrator, interface administrator, wiki creator, central notice manager, steward Agent
    Dmehus en-N autopatrolled dmehus
    NotAracham en-N autopatrolled, wiki creator notaracham
    Ugochimobi en-N, ig-N, bin-N, pcm-N patroller

    ugochimobi

    Universal Omega en-N administrator, interface administrator, wiki creator, global sysop, global rollbacker, system administrator CosmicAlpha

    Timeline of past and current Interwiki administrators

    <translate>The following is a chart of <tvar name=1>interwiki administrators/hu</tvar></translate>.
    User:NotArachamUser:BukkitUser:Agent IsaiUser:UgochimobiUser:RedminUser:Universal OmegaUser:DmehusUser:TBCtableEXUser:黑底屍User:Shaunak ChakrabortyUser:開拓者User:CnocBrideUser:Hispano76User:AlvaroMolina

    Lásd még

    • Az interwiki-admin globális engedélyeinek listáját lásd ezen az oldalon
    • Az interwiki admin globális csoport tagjainak listáját lásd ezen az oldalon