Administradores de Interwiki

From Meta
This page is a translated version of the page Interwiki administrators and the translation is 27% complete.
Outdated translations are marked like this.

Os administradores de Interwiki son usuarios que poden editar a táboa interwiki cando o soliciten, pero non a lista global que segue restrinxida a Meta administradores. Os administradores de Interwiki poden ser globais (capaces de editar calquera wikis) ou locais (só poden editar determinados wikis).

Global interwiki administrators should not add or alter interwiki prefixes on wikis where they do not hold bureaucrat unless local bureaucrats or the local community requests it, or where they have otherwise been provided with a local authorization, ratified by a local bureaucrat, to add interwiki prefixes on a discretionary basis. Global interwiki administrators may remove malicious interwiki prefixes from the local interwiki table without prior consultation of local community.

Os administradores de Interwiki están obrigados a verificar todas as ligazóns antes de engadilas a Special:Interwiki para asegurarse de que non é malicioso.

As solicitudes para cambiar o interwiki deberían facerse en Taboleiro de anuncios da comunidade se non hai administradores interwiki locais no wiki.

Criterios de elegibilidade e solicitude

A continuación amósanse os criterios de elegibilidade para os administradores de interwiki global e local.

Administradores globais de interwiki

Os administradores de Interwiki son votados polos usuarios. Non obstante, deben cumprirse as seguintes condicións para que o usuario poida ser votado. Se non se cumpren estas condicións, o usuario pode non ser candidato a interwiki-admin e os votos de apoio non terán importancia. Un candidato debe:

  • Ten polo menos 1000 edicións globais totais en Miraheze (en máis dunha wiki) (Nota: Estas edicións poden non consistir en copiar / pegar directamente contido doutras wikis, deben ser edicións feitas polo usuario);
  • Teño a súa conta Miraheze durante polo menos 2 meses; e,
  • Participar dalgún xeito en asuntos comunitarios (en discusións sobre o taboleiro de anuncios da comunidade, etc.)

As solicitudes para o administrador global de Interwiki deberían facerse en Requests for global rights

Administradores locais de interwiki

Os administradores locais de interwiki deben cumprir as seguintes condicións antes de solicitar:

  • Manter dereitos de $burócrata na wiki local;
  • Tivo unha conta de Miraheze durante (a) polo menos dúas (2) semanas antes de solicitar ou (b) os dous (2) meses necesarios de lonxevidade dos usuarios anteriores;
  • Realizou (a) 500 edicións na wiki local onde se solicitou ou (b) os 1.000 requisitos de edición global anteriores; e,
  • Cumprir as regras locais adicionais que rexen a selección dos administradores locais de interwiki

The wiki the request is for must have at least 5 active users (5 edits in the last 30 days), without this criteria being met, local interwiki administrators cannot be elected.

As solicitudes para o administrador de interwiki local deberán atoparse no lugar local adecuado da wiki e un Steward informado da solicitude despois de que rematen as eleccións locais (steward discreción, de acordo co -convencións globais codificadas, aplícase con respecto ao período mínimo de tempo para que as eleccións locais permanezan abertas). Teña en conta que actualmente non hai unha proporción mínima de apoio para unha elección exitosa, e unha elección por aclamación é posible cando finalicen as eleccións locais.

Appointment

Global interwiki administrators may nominate themselves, or be nominated by another user, for the global permission at requests for global rights. During this time, provided they've met the prerequisites, they should articulate a clear reason for requesting the permission, and other community members having created their accounts prior to the permissions request in question may express supportive, opposing, or neutral views. Additionally, any community member may and is encouraged to ask pertinent questions related to the candidate's suitability, technical knowledge, relevant experience, aptitude, and similar. A request shall remain open for at least seven (7) calendar days and may be closed when the user has a net support ratio of at least 80%.

Inactivity

Global interwiki administrators who do not participate in the community in some form (such as adding or modifying interwiki prefixes, responding to questions on community noticeboard, IRC or Discord, etc.) in six (6) months will be deemed inactive and may have their global permissions removed by a Steward, after taking account activity on all wikis and related Miraheze platforms.

Revogación

Se un interwiki-admin engade algún sitio malicioso a interwiki, pode ser revogado inmediatamente sen previo aviso.

Lista de administradores de Interwiki

  • Última actualización da páxina: 17 setembro 2022
  • Número total de administradores de interwiki: 5
+/- User name Languages spoken Other rights Libera Chat nickname on IRC
Agent Isai en-N, es-N, fr-3 administrator, interface administrator, wiki creator, central notice manager, steward Agent
Bukkit en-N autopatrolled Bongo-Cat
Dmehus en-N wiki creator dmehus
Ugochimobi en-N, ig-N, bin-N, pcm-N patroller

ugochimobi

Universal Omega en-N patroller, interface administrator, wiki creator, global rollbacker, system administrator CosmicAlpha

Timeline of past and current Interwiki administrators

The following is a chart of interwiki administrators/gl.
User:BukkitUser:Agent IsaiUser:UgochimobiUser:RedminUser:Universal OmegaUser:DmehusUser:TBCtableEXUser:黑底屍User:Shaunak ChakrabortyUser:開拓者User:CnocBrideUser:Hispano76User:AlvaroMolina

Vexa tamén

  • Vexa esta páxina para unha lista dos permisos globais de interwiki-admin
  • Vexa esta páxina para unha lista dos membros do grupo global de administradores de interwiki