Inkorporacija

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Incorporation and the translation is 18% complete.
Outdated translations are marked like this.

Miraheze was founded in July 2015 by an unincorporated team of individuals. On 20 November 2019, Miraheze Limited was formed as a not-for-profit company in the United Kingdom to manage Miraheze. As Miraheze Limited ran into significant operational challenges in mid-2023, by the end of the year the Miraheze community voted to join the WikiTide Foundation instead. This took effect on 6 January 2024.

Ako imate pitanje slobodno nas kontaktirajte.

Osnivanjem Miraheze srpnja 2015., sva imovina (tj. fondovi, imena domena i poslužitelji) bila je pod kontrolom Johna Lewisa. Brent Laabs vodi Miraheze od prosinca 2019.

Međutim, ovo nije održiva situacija. Sva Miraheze odgovornost i osobna imovina jedne osobe predstavlja velike rizike na različite načine za sve dionike. Stoga se uvrštavanje smatra obaveznim. U prvotnim planovima Miraheze bi postala organizacija 501(c)(3) u Sjedinjenim Državama, ali krajem 2019. godine, nakon razmatranja i istraživanja različitih statusa, odlučeno je da se osnuje neprofitna tvrtka u Ujedinjenom Kraljevstvu. Owen Baines, Johnov obiteljski član, preuzeo je vodeću ulogu u svim potrebnim kancelarijskim poslovima i organizaciji ove neprofitne kompanije.

Neprofitna tvrtka, Miraheze Limited, bila je registrirana 20. studenoga 2019. Zbog mnogih poteškoća kojim se treba baratati (npr. prijenos imovine), odlučeno je da će prijelazno razdoblje biti do 31. prosinca 2019. Zato, promjene će biti male i planirane, ali ne bi trebale utjecati na suradnike.

Vidite File:Miraheze-AoA.pdf za upravni dokument Miraheze Limiteda.

Što će se promijeniti nakon 31. prosinca?

  • Legalni status: Miraheze će postati neprofitna tvrtka registrirana u Ujedinjenom Kraljevstvu.
  • Osoblje: Neće se pojaviti vidljive promjene suradnicima: svi članovi osoblja imati će isti status i ulogu kao i prije inkorporacije.
  • Upravitelji: Pošto će Miraheze biti neprofitna tvrtka, biti će upravni odbor s troje ljudi
  • Uvjeti korištenja/Politika privatnosti: Promjene će se pojaviti što se tiće jurisdikcije (sad Ujedinjeno Kraljevstvo), zakoni o autorskim pravima (iz poštovanja zakonima Ujedinjenog Kraljevstva) uz male gramatičke promjene
  • Financije: Financije više neće upravljati Labster već će ih upravljati upravnik, Owen od sad

WikiTide Foundation

In late 2023, the community voted for Miraheze to become a part of the WikiTide Foundation, a U.S. non-profit organization. The transition went into effect on 6 January 2024.

What changed after 6 January 2024?

  • Legal status: Miraheze is now a project of the WikiTide Foundation
  • Directors: The WikiTide Foundation has a larger Board of Directors including Miraheze, WikiTide, and Wikimedia community members.
  • Trust and Safety: The WikiTide Foundation is working on overhauling Miraheze's Trust and Safety practice.
  • Foundation policies: The Terms of Use and Privacy Policy will be updated to reflect the move to the United States. Policies enacted by the Board will now be designated as "Foundation policies," a type of global policy.
  • Finance: Donations to Miraheze are now tax-deductible in the United States!