インポート(内容の取り込み)

From Meta
This page is a translated version of the page Imports and the translation is 57% complete.
Outdated translations are marked like this.

Mirahezeは全てのウィキへインポート機能を提供しています。インポートをリクエストするには、Phabricator上で"Import for [URL ウィキの名前]"のタイトルでタスクを作成し、対象ファイルのXMLダンプ(あらかじめエクスポートしたもの)を添付してください。もしインポート先が非公開ウィキである場合、代わりに$techmailに当該内容をメールすることができます。ダンプファイルの生成に当たって案内が必要である場合、Moving a wiki to Mirahezeにて、その具体的な方法を読むことができます。

If you wish to also import images, please create a Phabricator task and use a cloud provider (like e.g. Google Drive or Dropbox) to link us to your images. If it is a private wiki you can send this by email to sre(at)miraheze.org.

技術的側面

インポートはシステム管理者によって実行されます。それらはimportDump.phpimportImages.phpのメンテナンススクリプトを使って実行されます。インポートにかかる期間はウィキのサイズに依存します。

関連項目