ڈورمیسی پالیسی

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Dormancy Policy and the translation is 100% complete.

اصل انگریزی ورژن اور ترجمہ کے مابین کسی معنی میں اختلاف کی صورت میں، اصل انگریزی ورژن کو فوقیت حاصل ہے۔
Other languages:
Basa Banyumasan • ‎English • ‎Tagalog • ‎Tiếng Việt • ‎Türkçe • ‎español • ‎français • ‎italiano • ‎português do Brasil • ‎sicilianu • ‎suomi • ‎svenska • ‎اردو • ‎العربية • ‎বাংলা • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎中文(简体)‎ • ‎中文(繁體)‎ • ‎日本語 • ‎한국어
مختصر راستہ:
DP

آخری بار ترمیم کی گئی پالیسی:2021-08-08

غیرت

غیر فعال وکی ایک وکی ہے جہاں ۶۰ دن یا اس سے زیادہ عرصے تک کوئی سرگرمی[1] نہیں دکھائی گئی ہے۔ غیر فعال وکیوں کو غیر فعال سمجھا جاتا ہے، اور چونکہ وہ اب بھی سرور وسائل (جیسے وکی ڈیٹا بیس کے ڈسک اسپیس) استعمال کرتے ہیں، لہذا ہمیں انہیں بند (یا حذف) کرنا ہوگا۔ ۴۵ دن کے بعد، صارفین کو یاد دلانے کے لئے ویکی پر سائٹ نوٹس لگایا جاتا ہے کہ وہ زیادہ فعال رہے۔ اس بینر کو کم سے کم ۱۵ دن (کم سے کم ۶۰ دن کی کل غیرموجودگی) رکھنے کے بعد، ویکی خود بخود بند/مقفل ہوجائے گی (اسے صرف پڑھنے کے قابل بنا دیا جائے گا)۔ وکی کے بیوروکریٹس کو ان کے بات پیج پر (متاثرہ ویکی پر) اور ای میل کے ذریعہ مطلع کیا جائے گا (اگر صارف خصوصی:ترجیحات میں تصدیق شدہ ای میل ایڈریس مرتب کرتا ہے)، اور گود لینے (دیکھیں گود لینا) کے لیے دو ہفتوں کا وقت فراہم کیا جائے گا

اگلے مرحلے (استعمال -> غیر فعال -> غیر فعال -> بند/مقفل -> حذف شدہ) پر جانے سے پہلے وقت میں اضافہ ہونا چاہئے اگر نوٹس مناسب طریقے سے نہیں رکھے جائیں۔ اگر وہ چاہتے ہیں تو ہر ایک نوٹس کے بعد ہر مسئلے کو سنوارنے کے لئے کم سے کم وقت ملے گا۔ یہاں حوالہ کے لئے ایک میز ہے:

Stage Minimum time since last notice Minimum total time Minimum time if 0 contributions
Wiki Created N/A N/A N/A
Inactive Warning 45 45 30
Closure 15 60 N/A
Adoption Notice 14 74
Eligible for deletion 106 180 60
Deleted (when required) 14 194 60

وکیز جن میں کوئی تعاون نہیں ہے

وکیز جن میں لفظی معنی میں کوئی بھی شراکتیں نہیں ہیں (ڈیفالٹ ضروری صفحہ، کوئی ترمیم نہیں، صارف کے حقوق میں کوئی تبدیلی نہیں، کچھ بھی نہیں)، وہ ویکی کے تخلیق ہونے کے ۶۰ دن بعد ہی حذف کے اہل ہوسکتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ممکنہ طور پر یہ صارف اپنے ویکی یا میراہیزی کے بارے میں بھول جاتے ہیں اور ویکی کا کوئی مقصد نہیں رہتا۔ وکی بنانے کے ۳۰ دن بعد، اگر کسی صارف کی کوئی شراکتیں نہیں ہوں، تو اس پالیسی کے بارے میں معلومات فراہم کرنے کے لئے اس ویکی پر MediaWiki:Sitenotice جاری کی جایی گی۔ مزید ٣٠ دن کے بعد، اگر MediaWiki:Sitenotice میں ترمیم کرنے میں صرف شراکت (جس کا مطلب ہے کہ ابھی بھی کوئی شراکت نہیں ہے) ہے تو، ویکی کو حذف کرنے کے اہل ہوسکتے ہیں۔

ڈورمیسی پالیسی سے چھوٹ

اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کے پاس ویکی کو بند کرنے یا اسے حذف نہ ہونے کی ایک معقول وجہ ہے، تو جو بھی ہوتا ہے، تو براہ کرم کسی اسٹیوارڈ سے رابطہ کریں تاکہ ہم آپ کو ایک نوٹ بنائیں کہ آپ کا ویکی بند/حذف نہیں ہونا چاہئے۔

وکی کے بند ہونے سے بچنے کی وجوہات میں شامل ہیں لیکن ان تک محدود نہیں ہیں:

  • ویکیوں کو پڑھنے کے لئے بنایا گیا ہے استثن، جہاں وکی پر پہلے ہی بہت ساری معلومات موجود ہے اور اسے فعال طور پر ترمیم کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
  • ویکیز وقت پر مبنی اجتماعات کے لئے بنائے جاتے ہیں، یعنی ویکی دو سالانہ یا سالانہ تقاریب کا منصوبہ بناتے تھے۔
  • دیگر استثناء

نوٹ کریں کہ اس استثنیٰ کے اہل ہونے کے لئے،

  • وکی پر آپ کو مقامی حقوق حاصل ہوں۔
  • وکی کی موجودہ حالت میں آپ کو نمایاں طور پر شامل کیا جانا چاہئے۔
  • آپ کو مندرجہ بالا وجوہات میں سے کم از کم ایک ملنا چاہئے۔
  • اور آپ کو عالمی سطح پر سرگرمی کی کوئی علامت ظاہر کرنی ہوگی
    • اس میں میٹا پر عالمی عملے کو ایک پیغام، Stewards' noticeboard پر ایک نوٹ، یا وکی میں مقامی شراکت میں شامل سوال شامل ہیں۔

وکیز کی پالیسی سے استثنیٰ کی درخواست کرنے والوں کے ساتھ معاملہ کے بعد کیس کی بنیاد پر کارروائی کی جائے گی۔ وکیز نے جو استثنیٰ دیا ہے اس پر Dormancy Policy/Exceptions پر درج کیا جائے گا۔ وکیز کو بھی چھوٹ کی مختلف ڈگری دی جاسکتی ہے۔ یعنی اجازت کی غیرفعالیت کے لئے مختلف اوقات، سرگرمی کی رہنما خطوط کو پورا کرنے کے لئے مختلف تقاضے، یا قاعدہ سے مکمل استثنیٰ۔

ڈورمیسی پالیسی میں استثناء

مذکورہ بالا چھوٹوں کی طرح، یہاں پر کئی وکی ہیں جن کو اس پالیسی میں استثناء سمجھا جاتا ہے۔ ڈورمانسی پالیسی میٹا ویکی (اس مرکزی پروجیکٹ ویکی)، لاگ ان وکی (جو تکنیکی وجوہات کی بناء پر ضروری ہے) ہوگ، کمیونسوکی (سنٹرل امیج ریپوزٹری)، سی وی وٹ وکی، کنڈکٹ وکی، یا اسٹاف وکی (جو سب داخلی کے لئے استعمال ہوتی ہے) پر کبھی بھی نہیں لاگو ہوتی ہے اور نہ کبھی ہوگی۔

گود لینا

وکی کے خود کار طریقے سے بند ہونے کے ۱۴ دن بعد (کم سے کم ۷۴ دن غیر فعال) یہ کسی بھی نیک نیتی صارف کے ذریعہ اختیار کرنے کے اہل ہوگا۔ صارف کو سرگرمی کی کچھ رہنما خطوط (کسی بھی ویکی پر) پوری کرنی ہوں گی، ویکی پر پڑھنے کے حقوق ہوں (اگر وکی نجی ہو) اور اس کو اپنانے کی درخواست کرنے کی کوئی وجہ پیش کرے۔ نیز، صارف صرف ہر ویکی کو اپنانے کی درخواست نہیں کرسکتا ہے۔

ایک ہفتہ گزر جانے کے بعد، ایک اسٹیوارڈ دوبارہ گود لینے کی درخواست پر غور کرے گا۔ اگر متعدد صارفین ہیں جنہوں نے گود لینے کی درخواست کی ہے تو، ایک میوزک فیصلہ کرے گا کہ کون گود لیگا، دوسرے صارفین کی رائے اور سوال میں وکی پر صارف کی شمولیت کی بنا پر وکی کو اختیار کرسکتا ہے۔ گود لینے کی درخواست منظور ہونے کے بعد، صارف ویکی پر ایڈمنسٹریٹر اور بیوروکریٹ کے حقوق حاصل کرے گا، ویکی کے لئے خصوصیات اور تشکیل میں تبدیلی کی درخواست کرنے کے قابل ہو گا، اور پرانے صارفین سے حقوق ہٹانے کا اختیار حاصل ہوگا۔

حذف

اگر کسی صارف نے وکی کے اختتام کے کم سے کم ۱۲۰ دن بعد ویکی کو اپنانے کی درخواست نہیں کی ہے (کم سے کم ۱۸۰ دن/۶ ماہ تک غیر فعال) اور پھر بھی یہ غیر فعال ہے، تو اسے حذف کے بطور نشان زد کیا جائے گا۔ اس سے ویکی سب کے لئے ناقابل رسائی ہوجائے گی (صرف پڑھنے کے لئے نہیں)۔ کسی وکی کو حذف ہونے کے نشان سے نشان زد کرنے کے بعد، ۱۴ دن کی مدت ہوگی جہاں صارفین درخواست کرسکتے ہیں کہ وکی کو دوبارہ فعال کیا جائے۔ ۱۴ دن کے بعد، ویکی حذف کرنے کے اہل ہوجاتی ہے، جہاں وکی سے وابستہ تمام ڈیٹا مستقل طور پر ختم ہوجائے گا۔ ہمارے سرورز سے وکی کو حذف کرنے کے بعد، اس کی بازیافت نہیں ہوگی۔ اس ویکی کو جاری رکھنے کے لئے کی جانے والی کسی بھی کوشش کو درآمد کرنا ہوگا یا بیک اپ (اگر موجود ہے) درآمد کرنا ہوگا۔

نوٹ کریں کہ وکیوں کو جیسے ہی ٦ ماہ کے نشان کو مارا جائے اسے حذف کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ تمام وکی کو حذف کرنے کے اہل ہیں سسٹم کے منتظمین کی صوابدید پر حذف ہوجائیں گے۔

حوالہ جات

  1. ایک قاعدہ یہ ہے کہ ہر وہ چیز جسے خصوصی:حالیہ تبدیلیوں پر دیکھا جاسکتا ہے اُس کو سرگرمی کے طور پر شمار کیا جاتا ہے۔