Política de dormencia

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Dormancy Policy and the translation is 78% complete.
Outdated translations are marked like this.

In the event of any differences in meaning between the original English version and a translation, the original English version takes precedence.
Shortcut:
DP

Última edición da política: 2021-12-16.

Dormencia

Unha wiki inactiva é unha wiki onde non hai actividade [1] mostrouse durante un período de 60 días'ou máis. As wikis inactivas considéranse inactivas e porque aínda usan recursos do servidor (como o espazo no disco para a base de datos wiki), temos que pechalas (ou eliminalas). Despois de 45 días, pódese colocar un aviso sobre o sitio na wiki para lembrar aos usuarios que deben estar máis activos. Despois de colocar este banner durante polo menos 15 días (mínimo 60 días de inactividade total), a wiki pecharase / bloquearase automaticamente (converténdoo en só lectura). Os burócratas da wiki serán notificados na súa páxina de conversa (na wiki afectada) e por correo electrónico (se o usuario estableceu un enderezo de correo electrónico confirmado en Especial: Preferencias) e a adopción (ver #Adopción) permitirase dúas semanas despois do peche. Se ningún usuario solicitou a adopción dunha wiki polo menos 120 días despois do peche dunha wiki (mínimo 180 días / 6 meses de inactividade) e aínda permanece inactivo, marcarase como eliminado. Dúas semanas despois diso, será elegible para a eliminación permanente.

O tempo antes de pasar ao seguinte paso (uso -> inactivo -> inactivo -> pechado / bloqueado -> eliminado) debería aumentar se os avisos non se colocan adecuadamente. Os usuarios terán un tempo mínimo despois de cada aviso para solucionar o problema se o desexan. Aquí tes unha táboa de referencia:

Stage Minimum time since last notice Minimum total time Minimum time if 0 contributions
Wiki Created N/A N/A N/A
Inactive Warning 45 45 30
Closure 15 60 N/A
Eligible for deletion 120 180 60
Deleted (when required) 14 194 60

Wikis sen contribucións

Os wikis que literalmente teñen 0 contribucións (páxina principal predeterminada, sen edicións, sen cambios de dereitos de usuario, nada) poden ser elegibles para ELIMINACIÓN tan pronto 60 días despois da creación do wiki. Isto ocorre porque estes usuarios probablemente esqueceron a súa wiki ou Miraheze xuntos, e a wiki non serve para nada. 30 días despois da creación dunha wiki, se hai 0 contribucións dalgún usuario, actualizarase MediaWiki:Sitenotice nese wiki para proporcionar información sobre esta política. Despois doutros 30 días, se as únicas contribucións son as modificacións de MediaWiki:Sitenotice (o que significa que aínda non hai contribucións), a wiki pode ser elixible para a súa eliminación.

Exencións da política de dormencia

Se pensas que tes unha razón válida pola que non se debería pechar ou eliminar a wiki, pase o que pase, ponte en contacto cun steward para que poidamos facer unha nota da túa wiki.

As razóns para evitar o peche dunha wiki inclúen, pero non se limitan a:

  • Wikis feitos para ser lidos, onde xa hai moita información en wiki e non é preciso editar activamente.
  • As wikis realizadas para reunións baseadas no tempo, é dicir, as wikis usadas para planificar eventos bimestrais ou anuais.
  • Outras excepcións

Teña en conta que para poder optar a esta exención,

  • Debe ter dereitos locais na wiki.
  • Debeu estar implicado significativamente no estado actual da wiki.
  • Debe cumprir polo menos unha das razóns anteriores.
  • E debes mostrar algún signo de actividade a nivel mundial
    • Isto pode incluír unha mensaxe a un persoal global sobre meta, unha nota sobre Stewards' noticeboard ou contribucións locais á wiki en cuestión.

Os wiki que soliciten unha exención da política serán tratados caso por caso. Os Wikis concedidos a unha exención aparecerán en Dormancy Policy/Exceptions. A Wikis tamén se lle pode conceder distintos graos de exención, é dicir, diferentes períodos de tempo para a inactividade permitida, diferentes requisitos para cumprir as directrices de actividade ou unha exención completa da regra.

Excepcións á política de dormencia

De xeito similar ás exencións anteriores, hai varias wikis que se consideran excepcións a esta política. A Política de dormencia nunca se aplicará e nunca se aplicará a Meta Wiki (esta wiki do proxecto central), loginwiki (que é necesario por motivos técnicos), commonswiki (repositorio central de imaxes), cvtwiki, conductwiki ou wiki do persoal (que se empregan para o uso interno coordinación).

Adopción

Immediately after a wiki has been automatically closed (minimum 60 days inactivity) it will be eligible to be reopened at the request of any good-faith user. The user must meet certain activity guidelines (on any wiki), have read-rights on the wiki (if the wiki is private) and provide a reason for requesting to reopen the wiki. While there is no minimum amount of wikis that one can request to reopen, a Steward may decline to reopen a wiki if the user has requested opening a large amount of wikis in a short period of time.

When a request to reopen is approved, no rights are automatically granted to the user who requested the reopening, these are instead granted on a case-by-case basis following a local election.

Eliminación

Se ningún usuario solicitou a adopción dunha wiki polo menos 120 días despois do peche dunha wiki (mínimo 180 días / 6 meses de inactividade) e aínda permanece inactivo, marcarase como eliminado. Isto fará que a wiki sexa inaccesible para todos (non só de lectura). Despois de marcar unha wiki como eliminada, haberá un período de 14 días onde os usuarios poderán solicitar que se volva habilitar a wiki. Despois de 14 días, a wiki poderá ser eliminada, onde se eliminarán permanentemente todos os datos relevantes para a wiki. Despois de eliminar unha wiki dos nosos servidores, non se poderá recuperar. Calquera esforzo para continuar esa wiki debe comezar de novo ou ter unha copia de seguridade (se existe) importada.

Teña en conta que os wikis non teñen que ser eliminados en canto alcanzan os 6 meses. Todos os wikis elixibles para a eliminación eliminaranse a criterio dos administradores do sistema.

Referencias

  1. Unha regra xeral é que todo o que se pode ver en Special:RecentChanges se conta como actividade.