บริจาค

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Donate and the translation is 10% complete.
Outdated translations are marked like this.

Make a one-time or recurring donation

Preferred
GitHub Sponsors

Other options
Ko-Fi
PayPal
Donorbox

การบริจาคเป็นวิธีหลักในการระดมทุนของมิราเฮซ ทุกการบริจาคจะนำไปสนับสนุนโครงสร้างพื้นฐานซึ่งขยายตัวเมื่อชุมชนโตมากขึ้น รายรับผ่านการบริจาคทั้งหมดจะถูกบันทึกที่บัญชีธุรกรรม เมื่อ Owen ได้รับการยืนยันแล้ว

Miraheze is mainly funded through user donations. Donations help keep Miraheze free for everyone — your contribution today helps us maintain and scale our server infrastructure to meet needs as more projects join the Miraheze community.

หากคุณบริจาค โปรดแจ้งให้เราทราบว่าคุณต้องการถูกให้เครดิตอย่างไร และคุณจะถูกรายชื่อไว้ที่บัญชีธุรกรรม

หากมีคำถาม โปรดติดต่อ Owen

ขณะนี้เรามี 3 วิธีสำหรับบริจาคเงิน:

หรือบริจาคผ่านเพย์พอลโดยใช้ paypal.me/mirahezelimited หรือส่งการทำธุรกรรมโดยตรงไปที่ owen@miraheze.org บนเพย์พอล

หรือยังสามารถตั้งการทำธุรกรรมแบบรายเดือนด้วยจำนวนเงินที่ระบุไว้ในกิตฮับสปอนเซอร์

Are donations tax deductible?

Donations made in the United States are tax deductible. Miraheze is operated by the WikiTide Foundation, a 501(c)(3) tax-exempt public charity.

Who is WikiTide?

WikiTide Foundation is the 501(c)(3) tax-exempt public charity that operates Miraheze.

หากคุณเลือกบริจาคผ่านสกุลเงินดิจิทัล ที่อยู่บิตคอยที่สามารถใช้เพื่อทำธุรกรรมในการโอนให้แก่ มิราเฮซ จำกัด คือ Donate/Bitcoin link

คุณสามารถบริจาคผ่านแคมเปญจ์ระดมทุนบน [$gofundme GoFundMe] เริ่มเมื่อมิถุนายน 2022

Is there a preferred donation method?

If possible, we ask you to use GitHub Sponsors as they do not charge any fees so 100% of your donation comes to us directly. If you can't however, don't worry, we gladly appreciate your generosity!

Is Miraheze an incorporated entity?

Yes. Miraheze is a registered non-profit public charity, incorporated in the state of Idaho in the United States of America. Miraheze is operated by WikiTide Foundation. See Board of Directors for a list of Directors.

I'm not able to contribute financially. Are there other ways I can help?

Absolutely! All work that goes into the operation of Miraheze is performed entirely by volunteers who provide their time at no cost to the community.

We're always looking for more folks interested in building the future of WikiTide alongside us, that next volunteer could be you!