Doneer

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Donate and the translation is 100% complete.

Maak een eenmalige of maandelijkse donatie

Preferred
GitHub Sponsors

Other options
Ko-Fi
PayPal
Donorbox

Miraheze wordt ondersteund door genereuze donors zoals jij!

Donaties zijn de primaire geldstromen waarmee Miraheze werkt. Elke donatie helpt ons om Miraheze gratis te houden voor iedereen — jouw bijdrage zorgt dat we onze serverinfrastructuur kunnen onderhouden en uitbreiden om aan de noden van onze groeiende gemeenschap te voldoen.

Donaties kunnen gemaakt worden via:

Jouw bijdragen helpen ons enorm en worden zeer gewaardeerd, zowel door de leden van het vrijwilligersteam als door heel onze gemeenschap.

Veelgestelde vragen

Waarvoor worden de donaties gebruikt?

Miraheze is een vereniging zonder winstbejag. We hebben geen betaalde werknemers. Alle donaties worden rechtstreeks gebruikt voor het betalen van technische infrastructuur.

Zijn donaties aftrekbaar van de belastingen?

Donaties die gemaakt zijn in de Verenigde Staten van Amerika zijn aftrekbaar van de belastingen. Miraheze wordt beheerd door de WikiTide Foundation, een 501(c)(3)-liefdadigheidsorganisatie.

Wie of wat is WikiTide?

WikiTide Foundation is de 501(c)(3)-liefdadigheidsorganisatie die Miraheze beheert.

Heeft Miraheze een lijst van ontvangen donaties/uitgaven?

Ja, een verslag van donaties en kosten is beschikbaar op onze financiënpagina.

Is er een voorkeursmethode voor donaties?

Als dat mogelijk is, vragen we je om GitHub Sponsors to gebruiken, omdat zij geen transactiekosten aanreken. Zo komt 100% van jouw donatie bij ons. Als dat niet mogelijk is, geen probleem, we appreciëren ten zeerste je vrijgevigheid!

Is Miraheze een geïncorporeerde entiteit?

Ja. Miraheze is een geregistreerde non-profit liefdadigheidsinstelling, opgericht in de staat Idaho in de Verenigde Staten van Amerika. Miraheze wordt beheerd door WikiTide Foundation. Zie Raad van bestuur voor een lijst van bestuurders.

Ik ben niet in staat om een financiële bijdrage te leveren. Kan ik op een andere manier helpen?

Zeker weten! All het werk dat Miraheze draaiende houdt wordt volledig door vrijwilligers uitgevoerd.

We zijn altijd op zoek naar meer mensen samen met ons aan de toekomst van Miraheze willen bouwen, die volgende vrijwilliger zou jij kunnen zijn!