Γίνε δωρητής

From Miraheze Meta, Miraheze's central coordination wiki
This page is a translated version of the page Donate and the translation is 5% complete.
Outdated translations are marked like this.

Make a one-time or recurring donation

Preferred
GitHub Sponsors

Other options
Ko-Fi
PayPal
Donorbox

Οι δωρεές είναι ο κύριος τρόπος με τον οποίον χρηματοδοτείται το Miraheze. Κάθε δωρεά πηγαίνει προς υποστήριξη της υποδομής και επέκταση καθώς η κοινότητα μεγαλώνει. Όλες οι εισερχόμενες δωρεές καταγράφονται στους Χρηματοπιστωτικούς Λογαριασμούς αφού ο Owen λάβει επιβεβαίωση αυτών.

Miraheze is mainly funded through user donations. Donations help keep Miraheze free for everyone — your contribution today helps us maintain and scale our server infrastructure to meet needs as more projects join the Miraheze community.

Εάν έχετε κάνει δωρεά, ενημερώστε μας για τον τρόπο που θα θέλατε να εμφανίζεστε για τη δωρεά αυτή. Θα είστε καταχωρισμένοι στη σελίδα Χρηματοπιστωτικών Λογαριασμών με τον τρόπο που επιλέξατε ή εναλλακτικά, αν το επιθυμείτε, μπορείτε να επιλέξετε να παραμείνετε ανώνυμοι.

Για πρόσθετες πληροφορίες ή για τυχόν ερωτήσεις, απευθυνθείτε στον Owen.

Επί του παρόντος, προσφέρουμε τρεις τρόπους με τους οποίους κάποιος μπορεί να γίνει δωρητής:

What are donations used for?

Miraheze is a non-profit organization. We don't have paid staff or contractors. All donations go directly to pay for technical infrastructure costs.

Are donations tax deductible?

Donations made in the United States are tax deductible. Miraheze is operated by the WikiTide Foundation, a 501(c)(3) tax-exempt public charity.

Who is WikiTide?

WikiTide Foundation is the 501(c)(3) tax-exempt public charity that operates Miraheze.

Does Miraheze have a list of expenditures/donations received?

Yes, a record of previous donations and costs is available here.

Is there a preferred donation method?

If possible, we ask you to use GitHub Sponsors as they do not charge any fees so 100% of your donation comes to us directly. If you can't however, don't worry, we gladly appreciate your generosity!

Is Miraheze an incorporated entity?

Yes. Miraheze is a registered non-profit public charity, incorporated in the state of Idaho in the United States of America. Miraheze is operated by WikiTide Foundation. See Board of Directors for a list of Directors.

I'm not able to contribute financially. Are there other ways I can help?

Absolutely! All work that goes into the operation of Miraheze is performed entirely by volunteers who provide their time at no cost to the community.

We're always looking for more folks interested in building the future of WikiTide alongside us, that next volunteer could be you!