Prilagođene domene

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Custom domains and the translation is 42% complete.
Outdated translations are marked like this.
Other languages:
Deutsch • ‎English • ‎Nederlands • ‎Türkçe • ‎español • ‎français • ‎hrvatski • ‎magyar • ‎polski • ‎português do Brasil • ‎svenska • ‎čeština • ‎русский • ‎العربية • ‎فارسی • ‎বাংলা • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎中文(台灣)‎ • ‎日本語 • ‎한국어

Miraheze može Wikijama dati prilagođene domene (npr. wiki.vašadomena.org) zahtjevom. Samo trebate pratiti sljedeće korake, i SSL potvrda za vašu wikiju (bez SSL potvrde nećete imati prilagođenu domenu - Ne prihvaćamo WoSign potvrdu. Ako želite koristiti [$LE Let's Encrypt], molimo recite u zadatku jer Let's Encrypt je proces kojim se baratmo bez intervencije/dodatnog rada od vas osim korištenja domene na našem poslužitelju):

  • Možete koristiti prilagođenu domenu ako postavite CNAME pristup za domenu koju planirate koristiti za za vaš Wiki:
  1. Dodajte CNAME na su-domenu (npr. "wiki."), i pošaljite to na "mw-lb.miraheze.org";
    1. Ako koristite Cloudflare za DNS pslužitelj, posjetite Cloudflare stranicu da vidite kako to napraviti.

Popunite [phab:maniphest/task/edit/form/14/ ovu anketu] na Phabricatoru da postavite zahtjev za CSR (ili direktnu potvrdu)

  • Možda želite postaviti nameserver svoje domene na Miraheze. Imajte na umu da će bilo koje usluge koje se koriste s vašom domenom postati nedostupne i nećete moći kontrolirati domenu koju koristite.

Bilješka: ako već hostirate web stranicu na ovoj domeni, postat će izvan dosega.

  1. Promijenite imena poslužitelja "ns1.miraheze.org" i "ns2.miraheze.org" (ako ne znate kako to učiniti, obratite se registratoru domena);

Popunite [phab:maniphest/task/edit/form/14/ ovu anketu] na Phabricatoru za zahtjev CSR-a (ili direktno za potvrdu)

If you have chosen your own SSL certificate: A system administrator who handles your CSR request will shortly after generate a CSR & private key (for use at our own servers), and the requested CSR will be emailed to you. You use this CSR to request your SSL certificate vendor to generate an SSL certificate with the CSR we gave you. You will need to email us the generated SSL certificate when this is done. If all of these steps are done, we will add the custom domain to your wiki, and we will notify you when this all is done.

Ako jest Let's Encrypt: Nemate ništa napraviti, uključujući obnavljanje, administrator sustava proći će kroz sve potrebne korake

Treba li vam pomoć s ikojim korakom? Reception123 ili Paladox vam mogu pomoći.

URL structure

Note that Miraheze is configured not to serve pages from the domain root. E.g. if your wiki is example.miraheze.org, and its main page is called "Welcome", then the URL will not be https://example.miraheze.org/Welcome, but instead https://example.miraheze.org/wiki/Welcome (note the /wiki piece). Likewise, even if you use a custom domain, Miraheze will still serve pages with this URL structure. So if you control example.org and you request that your Miraheze wiki use a custom domain e.g. wiki.example.org, then your "Welcome" page will have the URL https://wiki.example.org/wiki/Welcome.

Besplatne domene

Možete registrirati besplatnu poddomenu sa bilo kojom domenom koju želite (sve dok je imaju na web mjestu) umjesto domene Miraheze. Neke su domene vrlo kratke, tako da možete imati većinu punog imena domene za svoj wiki.

Dostupne stranice

Tijelo za SSL certifikate

Miraheze prihvaća većinu ovlaštenja SSL certifikata koje prihvaćaju preglednici poput Mozilla Firefox. Kao što je gore spomenuto, više ne prihvaćamo WoSign certs.

Trenutačni autoritet koristi Miraheze prilagođene domene

Ispod je popis trenutnih ovlaštenja SSL certifikata koje koriste prilagođene domene. To ne znači da drugi koji nisu na ovom popisu nisu prihvaćeni.

  • Let's Encrypt - upravlja Miraheze, sve korake koji se tiču Let's Encrypt (osim postavljanja poslužitelja imena) vrši Miraheze Sysadmins
  • Cloudflare (Note: additional restrictions apply. Click the link for details)
  • Comodo
  • Gandi
  • GeoTrust
  • GlobalSign
  • GoDaddy
  • RapidSSL