Egyéni domainek/Cloudflare

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Custom domains/Cloudflare and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎español • ‎français • ‎magyar • ‎português do Brasil • ‎русский • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎中文(台灣)‎ • ‎日本語 • ‎한국어
műszerfal
tartományi szakasz
A bejegyzésednek így kell kinéznie!

Cloudflare felhasználóknak ki kell kapcsolniuk a Cloudflare DDoS/Origin IP védelmi rendszerét. Ezzel a Miraheze nem tudja feldolgozni az SSL tanúsítási kérelmet, és nem okozhat problémát a belső rendszereinkkel. IP-címeink már nyilvánosak, ezért nincs szükségünk Origin IP-védelemre, és hálózati szolgáltatónkon keresztül van DDoS-védelem.

Ezenkívül megköveteljük, hogy a Cloudflare proxy opciói és dolgozói legyenekletiltva, mivel ezek megzavarhatják a Miraheze tartalombiztonsági házirendjét (CSP). A CSP-t arra tervezték, hogy megvédje a Miraheze wikiket az esetlegesen betöltött rosszindulatú tartalmaktól, ezért működésébe való beavatkozás biztonsági kockázatokat tehet ki a Miraheze számára.

Kövessed a lépéseket a Cloudflare DDoS/Origin IP védelmi rendszer letiltásához.

Ez feltételezi, hogy a dash.cloudflare.com irányítópultot használod.

  1. Ugrás a dash.cloudflare.com-ra
  2. Kattints a domainodra az irányítópulton.
  3. Ugrás a "DNS" elemre.
  4. Add a CNAME bejegyzést a mw-lb.miraheze.org elemhez. A felhőnek szürkének kell lennie. Ha sárga, akkor kattints rá, hogy sárga legyen. Kattints a "Record hozzáadása" gombra. Az eredménynek úgy kell kinéznie, mint az előző kép.

Ha elkészültél, kérjük, térj vissza a Egyéni domainok oldalra, és folytasd a lépéseket.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a részletes szabályok be nem tartása azt eredményezheti, hogy egyéni domainodat azonnal eltávolítjuk, és szükség esetén további lépéseket tehetünk. Bármilyen kétség esetén vedd fel velünk a kapcsolatot a tech(at)miraheze.org címen, vagy készíts egy feladatot a Phabricator-on keresztül.