Doprinošenje

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Contributing and the translation is 18% complete.
Outdated translations are marked like this.
Other languages:
English • ‎Nederlands • ‎español • ‎français • ‎hrvatski • ‎italiano • ‎magyar • ‎português • ‎português do Brasil • ‎suomi • ‎svenska • ‎русский • ‎العربية • ‎हिन्दी • ‎বাংলা • ‎中文(中国大陆)‎ • ‎日本語 • ‎한국어

Kao što znate, Miraheze je wikifarm kojom upravlja zajednica, na kojoj operiraju volonteri. I naravno da i vi možete pomoći! Ako nam želite pomoći u preuzimanju različitih uloga (tehničkih/netehničkih), pogledajte dolje i našu Miraheze Vacancies stranicu za načine kako pomoći.

Korištenje naših servisa

Jedan od najjednostavnijih načina na koji bilo koji suradnik može pomoći Mirahezeu jest traženje wikija i korištenje njih. Budite aktivni, razvijte vlastitu pod-zajednicu. Dovedite ljude koje poznajete u Miraheze. Također, slobodno pogledajte WikiDiscover i Gazetteer of wikis da biste pronašli wikije koje bi vas mogle zanimati.

Stvaratelji Wikija

Kreatori Wikija su volonteri koji su naučili nešto više o dva sučelja koja im omogućuju stvaranje wikija: Posebno:RequestWikiQueue i Posebno:CreateWiki.

Što više tvorca wikija imamo, brže možemo obraditi nove zahtjeve za wikije, što stvara bolje iskustvo za krajnjeg korisnika naših usluga.

Da biste postali wikistvaratelj trebate imati povjerenje u zajednici, zatražite prava wikistvaratelja ovdje i Stjuardi omogućit će tamo raspravu prije nego što odluče odobriti ili odbiti zahtjev.

Da biste saznali više o tvorcima wikija, pogledajte Meta:Wiki Creators i Meta:Wiki creators guide ako želite postati.

Zahtjevi za značajke

Molimo sve suradnike da nam pomognu u zahtjevima za značajke. Sva naša korištena konfiguracija i softver dostupni su na u našem GitHub config repo (za dodatne informacije pogledajte ovu stranicu. Kada se datoteke ažuriraju u bilo kojem od spremišta tamo hostirana, promjene se automatski raspoređuju na poslužiteljima koji hostaju Miraheze.

Anyone with a GitHub account (available for free) is able to propose file changes.

Svatko s GitHub računom (dostupan besplatno) može predložiti promjene datoteka.

Lagan početak

Jedan od najjednostavnijih načina za početak je pogledati zahtjeve za značajke, a zatim urediti blob / master / LocalSettings.php datoteku LocalSettings.php u našem repu Miraheze/mw-config. Većina ove datoteke (osim malo na kraju) trebala bi biti nešto od lakših stvari koje ćete razumjeti. Koristi ugniježđene nizove za primjenu postavki na sve wikije prema zadanim postavkama ili neke wikije kao kodirane.

Osnovni raspored gniježđenja je sljedeći:

  • Definirajte varijable imenskog prostora (blizu početka, nakon što uključuje)
  • wgConf (najveći niz)
    • naziv postavke (u obliku 'wgVariable' ili 'wmgVariable')
      • Wiki na koje utječe Wiki (u obliku 'dbname' ili 'default', gdje je dbname poddomena web lokacije, a na kraju je dodan "wiki")
        • Vrijednost podešavanja (vrijednosti koje treba postaviti. Može biti broj, istina / laž ili niz, ovisno o postavci.)

Some of the easier stuff will be enabling extensions that are already installed (See the section of wgConf called extensions, which follows the format above where "Setting name" will be something like 'wmgUseExtension' where Extension is the name of the extension to enable.

Note that some extensions like Flow and VisualEditor require additional configuration.

Installing a new extension or skin

Anyone can propose changes to the Miraheze/mediawiki repo. To install a new extension or skin not already installed (not enable one on a wiki), please see this page.

Tweaking the servers

Miraheze purely runs on Debian: 15 VPSs hosted by RamNode and 1 VPS hosted by Backupsy (storing backups). They are mostly powered by OpenVZ, in very rare cases KVM. Our server configuration is managed by Puppet, and we work with various kinds of technologies. We use MediaWiki with Apache, GDNSD, MariaDB, nginx and Varnish to power the web stack. If you are familiar with one or more of the software mentioned above, we would love to hear about your experience! Extra help is always welcome, and even the smallest improvements (fixed bugs/performance, etc.) for you, can be a big improvement for us. Please get in touch with the System administrators if you would like to contribute in this area or simply make a Phabricator task for it.

Translations

You can either translate pages on Meta by clicking "Translate" above or translate extensions.