ضابطہ اخلاق

From Meta
This page is a translated version of the page Code of Conduct and the translation is 96% complete.
Outdated translations are marked like this.

انگریزی ورژن اور ترجمہ کے مابین کسی معنی میں اختلاف کی صورت میں، اصل انگریزی ورژن کو فوقیت حاصل ہے۔
مختصر راستہ:
CoC

عام طرز عمل

پالیسی کا یہ سیکشن ان تمام ڈومینز پر لاگو ہوگا جہاں ایک گروپ کے طور پر میراہیزی کو اختیار حاصل ہے۔ ان چیزوں کی ایک مکمل فہرست جس میں ویب سائٹ خود شامل ہے، کوئی بھی IRC چینل libra.chat پر #miraheze- نام کی جگہ (بشمول #miraheze)، فابریکیٹر، اور ڈسکورڈ۔

  • اچھا بنو۔ ہم سب ایک ہی برادری کا حصہ ہیں، لہذا دوستانہ بنیں، خوش آمدید بنیں، اور عام طور پر ایک اچھا انسان بنیں۔ کسی ایسے شخص بنیں جس کے ارد گرد دوسرے لوگ رہنا چاہتے ہیں۔
  • عزت دار بنو۔‌ ہم تنازعات کو حل کرنے کے لیے مل کر کام کرتے ہیں، اچھے ارادے رکھتے ہیں اور ہمدردانہ انداز میں کام کرنے کی پوری کوشش کرتے ہیں۔ ہم مایوسی کو ذاتی حملے میں تبدیل نہیں ہونے دیتے۔ ایک ایسی کمیونٹی جہاں لوگ تکلیف یا خطرہ محسوس کرتے ہیں وہ نتیجہ خیز نہیں ہے۔
  • دوسرے صارفین کو ہراساں کرنا ناقابل قبول ہے۔ آپ کے اعمال کی شدت پر منحصر، آپ کو ایک بار خبردار کیا جا سکتا ہے یا فوری طور پر پابندی لگا دی گئی ہے۔
  • جب یقین نہ ہو تو مدد طلب کریں۔ اس برادری میں کسی سے بھی کامل ہونے کی توقع نہیں ہے۔ سوالات جلد پوچھنا بعد میں بہت سے مسائل سے بچ جاتا ہے، لہذا سوالات کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے، حالانکہ انہیں مناسب فورم کی طرف بھیجا جا سکتا ہے۔ جن سے پوچھا جاتا ہے وہ جوابدہ اور مددگار ہونا چاہیے۔
  • احتیاط سے نیچے۔ ہم سب جانتے ہیں کہ زندگی مصروف ہو سکتی ہے، لہذا اگر آپ جانتے ہیں کہ کوئی نئی نوکری یا خاندانی صورتحال آپ کی برادری میں حصہ لینے کی صلاحیت پر اثر انداز ہو گی، تو اچھی طرح استعفیٰ دینے کا راستہ تلاش کریں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ کوئی آپ کو سنبھال سکتا ہے، اور ہموار منتقلی کے لیے متعلقہ معلومات (روابط، پاس ورڈ وغیرہ) منتقل کر سکتا ہے۔

ہم سب بعض اوقات ٹینجینٹس پر چلے جاتے ہیں ، اور غیر موضوع سے متعلق گفتگو ٹھیک ہے۔ تاہم میراہیز کی تمام خدمات کے لیے ، اگر آپ موضوع پر اصل بحث میں رکاوٹ ہیں تو آپ کو ہٹا دیا جا سکتا ہے۔

ہماری مواد کی پالیسی کے علاوہ جو ہماری ویب سائٹ کا احاطہ کرتا ہے، ہر قسم کی سپیم ناقابل قبول ہے۔

ہماری استعمال کی شرائط اور رازداری کی پالیسی ہماری ویب سائٹ کے علاوہ دیگر سروسز پر لاگو ہوتی ہیں، جہاں قابل اطلاق ہو۔

ہراساں کرنے کی تعریف

اس ضابطہ اخلاق میں ہراساں کرنے اور ناقص آداب شامل ہیں جو ذیل میں بیان کیے گئے ہیں ، لیکن ان تک محدود نہیں ہیں:

  • ذاتی حملے ، تشدد ، تشدد کی دھمکیاں ، یا جان بوجھ کر دھمکانا۔
  • توہین آمیز ، تضحیک آمیز یا امتیازی تبصرے۔
  • جنسی زبان یا منظر کشی کا بلاوجہ یا غیر موضوع استعمال۔
  • نامناسب یا ناپسندیدہ عوامی یا نجی مواصلات ، پیروی ، یا کسی بھی قسم کا پیچھا کرنا۔
  • کسی شخص کی شناخت یا دیگر نجی معلومات ان کی رضامندی کے بغیر ظاہر کرنا۔ کچھ شناختی معلومات کا انکشاف دیگر شناختی معلومات کو ظاہر کرنے کی رضامندی نہیں ہے۔
  • نجی مواصلات کی نامناسب یا ناپسندیدہ اشاعت۔ ہراساں کرنے کی اطلاع دینے کے مقاصد کے لیے نجی مواصلات یا ذاتی طور پر معلومات کی اشاعت یا رپورٹنگ قابل قبول ہے۔
  • مباحثے یا برادری کو نقصان پہنچانا جیسے کہ مسلسل رکاوٹ، رکاوٹ، یا برادری تعاون کو روکنا (یعنی ٹرولنگ)۔
  • امتیازی سلوک (جب تک کہ قانون کی ضرورت نہ ہو) ، خاص طور پر پسماندہ اور دوسری صورت میں کم نمائندگی والے گروہوں کے خلاف۔ ایسے گروہوں کو ہدف بنائے جانے کی اجازت اور حوصلہ افزائی کی جاتی ہے۔
  • ضابطہ اخلاق کے نظام کو ضابطہ اخلاق کی حقیقی خلاف ورزیوں کی اطلاع دینے کے علاوہ دیگر مقاصد کے لیے استعمال کرنا (مثال کے طور پر ، ایک رپورٹر یا متاثرہ کے خلاف انتقامی کارروائی کا دعویٰ کرنا کہ ان کا جواب ہراساں کرنا تھا)۔
  • کمیشن یا اپیل باڈی کے فیصلے کو روکنے کی کوشش ، جیسے مدت کے دوران کسی کو غیر مقفل کرنے پر کمیشن نے ان پر پابندی لگا دی۔
  • اسٹیورڈز/کوڈ آف کنڈکٹ کمیشن کے ممبران کی جانب سے مناسب انتباہ کے باوجود ہراساں کرنے کے لیے مناسب طریقے سے ناکامی۔

IRC تفصیلات

یہ سیکشن libera.chat پر #miraheze نام کی جگہ کے تمام IRC چینلز پر لاگو ہوتا ہے۔ ہم سمجھتے ہیں کہ آئی آر سی میراہیز سٹاف اور رضاکاروں کے ساتھ حقیقی وقت میں بات چیت کرنے کے لیے ایک بہت مفید ٹول ثابت ہو سکتا ہے ، لیکن براہ کرم درج ذیل باتوں کو ذہن میں رکھیں:

ہماری دوسری خدمات کی طرح ، سپیم کی اجازت نہیں ہے اور موضوع سے باہر بحث صرف اتنی دور تک ہونی چاہیے۔

IRC چینل یا نام کی جگہ کے آپریٹرز (ایک یا زیادہ #Miraheze* چینلز میں +o ChanServ پرچم والے صارفین) صوابدید رکھتے ہیں جب IRC چینل کے اعتدال کی بات آتی ہے۔

فابریکٹر کی تفصیلات

Phabricator ہمارا اوپن سورس ایشو ٹریکنگ سافٹ ویئر ہے (دوسری چیزوں کے ساتھ) ، اور ہم جانتے ہیں کہ وہاں چلنے والی تمام چیزوں کو سمجھنا مشکل ہوسکتا ہے۔

ہمیشہ کی طرح ، براہ کرم فابریکیٹر استعمال کرنے والے ہر ایک کا احترام کریں۔

براہ کرم سمجھنے کی کوشش کریں جب ہم کچھ کاموں کو جلدی سے حاصل نہیں کر سکتے ہیں یا کسی وجہ سے ان کو مسترد کرنا پڑتا ہے۔

سپیم ، یا کوئی اور نامناسب رویہ جو فابریکیٹر پر اس ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کرتا ہے ، آپ کے اکاؤنٹ کو فابریکیٹر ایڈمنسٹریٹر کے ذریعے غیر فعال کر سکتا ہے۔

اعتدال

میراہیز سپورٹ پلیٹ فارم (IRC ، فابریکیٹر ، کوئی دوسرا ذریعہ جو کمیشن نے بیان کیا ہے) آزاد تقریر کے مقامات نہیں ہیں۔ وہ میراہیز کے بارے میں بحث کے لیے ہیں۔ ان جگہوں میں سے ہر ایک کے اپنے ماڈریٹرز ہیں۔

اعتدال پسند دیگر کمیونٹی ممبروں کے مقابلے میں ایک اعلی معیار پر فائز ہیں۔ اگر کوئی ماڈریٹر نامناسب صورتحال پیدا کرتا ہے تو انہیں دوسروں کے مقابلے میں کم رعایت کی توقع کرنی چاہیے ، اور اگر وہ CoC پر عمل نہیں کر سکتے تو انہیں اپنے عہدے سے ہٹائے جانے کی توقع کرنی چاہیے۔

ماڈریٹر کارروائیوں کے بارے میں شکایات کو ذیل میں رپورٹنگ کے عمل کا استعمال کرتے ہوئے سنبھالنا چاہیے:

نفاذ

اگر آپ کو کسی کو ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو آپ کو اس مخصوص علاقے کے لیے مناسب اعتدال پسندی یا انتظامی ٹیم سے رابطہ کرنا چاہیے۔

انتساب

اس پالیسی کا حصہ اس سے ڈھال لیا گیا ہے: * گولنگ ضابطہ اخلاق, * جینگو ضابطہ اخلاق - رپورٹنگ گائیڈ, * [[:mw:Code of Conduct/Committee </| ویکیمیڈیا ضابطہ اخلاق ٹیکنیکل برادری]]، [[mw:Code of Conduct</|ویکیمیڈیا تکنیکی جگہوں کا ضابطہ اخلاق]]، * اوبنٹو ضابطہ اخلاق v2.0 اور * گوگل ڈویلپر برادری ہدایات, اور سبھی لائسنس یافتہ ہیں Creative Commons Attribution-sharealike 3.0 Unported کے تحت۔