Código de conduta

From Meta
This page is a translated version of the page Code of Conduct and the translation is 96% complete.
Outdated translations are marked like this.

In the event of any differences in meaning between the original English version and a translation, the original English version takes precedence.
Shortcut:
CoC

Conduta xeral

Esta sección da política aplicarase a todos os dominios onde "Miraheze" como grupo ten autoridade. Unha lista non exhaustiva de cousas que inclúe é o propio sitio web, calquera canle IRC en libera.chat no espazo de nomes $ irc-miraheze (incluído o propio $ irc-channel), Phabricator , e Discord.

  • Sexa agradable. Todos formamos parte da mesma comunidade, así que sé amable, ser acolledor e, en xeral, ser unha persoa agradable. Sexa alguén co que outras persoas queiran estar.
  • Sexa respectuoso. O desacordo non é excusa para os malos modais. Traballamos xuntos para resolver conflitos, asumir boas intencións e facer o posible por actuar de forma empática. Non permitimos que a frustración se converta nun ataque persoal. Unha comunidade onde a xente se sente incómoda ou ameazada non é produtiva.
  • O acoso a outros usuarios é inaceptable. Dependendo da gravidade das túas accións, podes ser avisado unha vez ou prohibido / silenciado inmediatamente segundo o medio.
  • Pide axuda cando non esteas seguro. Non se espera que ninguén sexa perfecto nesta comunidade. Facer preguntas cedo evita moitos problemas máis tarde, polo que se animan ás preguntas, aínda que poden dirixirse ao foro adecuado. Aqueles aos que se lles pide deben ser sensibles e útiles.
  • Baixa considerablemente. Se es membro do persoal ou tes algunha forma de responsabilidade na execución de recursos da comunidade (é dicir, estás a operar un bot), ten en conta as túas propias restricións. Todos sabemos que a vida pode ocuparse, polo que, se sabes que un novo traballo ou situación familiar afectará a túa capacidade para participar na comunidade, busca un xeito de abandonar con graza. Asegúrese de que alguén poida facerse cargo de vostede e transferir a información relevante (contactos, contrasinais, etc.) para unha transición fluída.

Ás veces seguimos todos tanxentes e a discusión casual fóra do tema está ben. Non obstante, para todos os servizos de Miraheze, se é unha interrupción das discusións sobre o tema, pode ser eliminado.

Ademais da nosa Política de contido que cobre o noso sitio web, todas as formas de spam son inaceptables.

Os nosos Condicións de uso e Política de privacidade aplícanse a servizos ademais do noso sitio web, no seu caso.

Definición de acoso

O acoso e os malos modos definidos neste Código de conduta inclúen os que se indican a continuación, pero non se limitan a:

  • Ataques persoais, violencia, ameazas de violencia ou intimidación deliberada.
  • Comentarios ofensivos, despectivos ou discriminatorios.
  • Uso gratuíto ou fóra do tema de linguaxe ou imaxes sexuais.
  • Comunicación pública ou privada inadecuada ou non desexada, seguimento ou calquera forma de acoso.
  • Divulgación da identidade dunha persoa ou doutra información privada sen o seu consentimento. A divulgación dalgunha información de identificación non supón o consentimento para revelar outra información de identificación.
  • Publicación inadecuada ou non desexada de comunicación privada. É aceptable publicar ou informar de comunicacións privadas ou información de identificación persoal a efectos de denunciar acoso (como se explica aquí).
  • Danar a discusión ou a comunidade con métodos como a interrupción sostida, a interrupción ou o bloqueo da colaboración da comunidade (é dicir, a traída).
  • Discriminación (a non ser que a lei o esixa), especialmente contra os grupos marxinados e por outra banda pouco representados. Permítese e aléntase a sensibilización dirixida a estes grupos.
  • Usar o sistema de código de conduta para fins distintos aos de denunciar auténticas infraccións do código de conduta (por exemplo, tomar represalias contra un xornalista ou unha vítima presentando un informe que reclamase a súa resposta foi acoso).
  • Intentar eludir unha decisión da Comisión ou do órgano de apelación, por exemplo. desbloqueando a alguén durante un período, a Comisión prohibiuno.
  • Faltas repetidas de tratar o acoso de forma adecuada a pesar das advertencias axeitadas dos membros da Comisión de Stewards / Código de Conduta

Especificidades do IRC

Esta sección aplícase a todas as canles IRC do espazo de nomes #miraheze en libera.chat. Entendemos que o IRC pode ser unha ferramenta moi útil para comunicarse con persoal e voluntarios de Miraheze en tempo real, pero ten en conta o seguinte:

Como nos nosos outros servizos, o spam non está permitido e a discusión fóra do tema só debería ir tan lonxe.

Os operadores de canles IRC ou espazo de nomes (usuarios coa bandeira + o ChanServ nunha ou varias canles #miraheze*) teñen discreción cando se trata de moderación de canles IRC.

Os operadores de #miraheze deberían especificar a duración do tempo e as razóns de todas as prohibicións e silencios para que litharge (anteriormente en freenode) xestione a nosa lista de prohibicións

Especificacións de Phabricator

Phabricator é o noso software de seguimento de problemas de código aberto (entre outras cousas), e sabemos que pode ser difícil dar sentido a todas as cousas que hai alí.

Como sempre, por favor, sexa respectuoso con todos os que empreguen Phabricator.

Tenta ser comprensivo cando non poidamos chegar a determinadas tarefas rapidamente ou teñamos que rexeitalas por unha ou outra razón.

O SPAM ou calquera outro comportamento inadecuado que infrinxa este Código de conduta en Phabricator pode causar a desactivación da súa conta por un administrador de Phabricator.

Moderación

As plataformas de soporte Miraheze (IRC, Phabricator, calquera outro medio definido pola comisión) non son lugares de libre expresión; están para discutir sobre Miraheze. Cada un destes espazos ten os seus propios moderadores.

Os moderadores teñen un nivel máis alto que outros membros da comunidade. Se un moderador crea unha situación inadecuada, debería esperar menos marxe de manexo que outros e debería ser eliminado da súa posición se non pode adherirse ao CoC.

As queixas sobre as accións do moderador deben xestionarse mediante o proceso de informes a continuación.

Aplicación

Se atopas a alguén que infrinxe o Código de conduta, deberías contactar co equipo de moderación ou xestión adecuado para esa área en particular.

Atribución

Parte desta política foi adaptada de Golang Code of Conduct, Django Code of Conduct - Reporting Guide, [[:mw:Code of Conduct/Committee</|Wikimedia Code of Conduct Technical Committee]], [[mw:Code of Conduct</|Wikimedia Technical spaces Code of Conduct]], Ubuntu Code of Conduct v2.0 e Google Developer Community Guidelines, e todos teñen licenza Creative Commons Attribution-sharealike 3.0 Unported.