بورڈ

From Meta
This page is a translated version of the page Board and the translation is 78% complete.
Outdated translations are marked like this.

انگریزی ورژن اور ترجمہ کے مابین کسی معنی میں اختلاف کی صورت میں، اصل انگریزی ورژن کو فوقیت حاصل ہے۔

ڈائریکٹر بورڈ میراہیزی لمیٹڈ کی گورننگ باڈی ہے۔ فی الحال، یہ کمپنی کے لیے مکمل مالی، فیصلہ سازی اور ہدف سازی کا اختیار رکھتا ہے۔

ساخت

بورڈ کے پاس ۹ ممکنہ ڈائریکٹروں کی موجودہ حد ہے۔ نشستیں مندرجہ ذیل طریقے سے تقسیم کی جاتی ہیں:

  • 5 مقرر کردہ نشستیں جو کہ موجودہ بورڈ کی جانب سے ان لوگوں کے لیے تقرریاں ہیں جن کے بارے میں وہ فیصلہ کرتے ہیں کہ کمپنی کی ساخت اور سمت میں اضافہ کریں گیں۔ یہ نشستیں روایتی طور پر منصوبے سے غیر منسلک لوگوں کے پاس جائیں گی اور بیرونی نشستوں کے طور پر کام کریں گی۔
  • 3 برادری نشستیں جو کہ میراہیزی برادری کی نامزدگیوں کے بعد کی گئی تقرریاں ہیں۔ مزید معلومات کے لیے برادری ڈائریکٹرز دیکھیں۔
  • 1 ٹیکنیکل نشست جو کہ تکنیکی ٹیم کی نامزدگی کے بعد مقرر ہوتی ہے۔

تناسب اور زیادہ سے زیادہ نشستوں کو بورڈ کی ایک سادہ قرارداد کے ذریعے تبدیل کیا جا سکتا ہے اور مستقبل میں برادری کی نشستوں کو بڑھانے کے لیے تبدیل ہونے کا امکان ہے تاکہ کمپنی کی برادری پر مبنی توجہ کو ظاہر کیا جا سکے۔

موجودہ ڈائریکٹر

نام نشست کردار مدت شروع مدت ختم
Alexander Zimmerman Appointed 20 نومبر 2019 31 دسمبر 2023
Owen Reece Baines Appointed Chair, Secretary, Treasurer 20 نومبر 2019 31 دسمبر 2022
Tavon Hansen Technical 01 اگست 2022 31 جولائی 2023

Former Directors

نام نشست کردار مدت شروع مدت ختم
Ferran Tufan Technical Chair 20 نومبر 2019 01 دسمبر 2021
Rob Lanphier Appointed 01 جنوری 2020 31 دسمبر 2021

بورڈ سے رابطہ

بورڈ کے اراکین باقاعدگی سے ویکی اور اس سے وابستہ سروسز کو دیکھتے ہیں جو میراہیزی کے ذریعے چلائی جاتی ہے، عوامی رابطہ کسی بھی تعداد میں کیا جا سکتا ہے تاہم ترجیحی طریقہ اس صفحے کا بحث صفحہ ہوگا۔ برادری کے ارکان یا تو برادری نشست رکھنے والے ڈائریکٹر سے نجی یا سیکریٹری سے رابطہ کرسکتے ہیں اگر عوامی مقامات مناسب نہ ہوں۔

ڈائریکٹر اہلیت

ڈائریکٹر بننے پر غور کرنے والا کوئی بھی شخص:

  • ایک فطری شخص ہو؛
  • کم از کم 16 سال کی عمر کا ہو؛
  • بطور ڈائریکٹر کام کرنے کے لیے نااہل نہ ہو؛
  • برطانیہ اور ویلز ، سکاٹ لینڈ ، یا شمالی آئرلینڈ میں دیوالیہ پن رجسٹر پر ظاہر نہیں ہو؛
  • غیر افشاء کرنے والے معاہدے پر دستخط کرنے کے لیے تیار ہو؛ اور
  • اپنا مکمل قانونی نام، قومیت، پیشہ، اور پیدائش کا مہینہ/سال عوامی طور پر قابل رسائی ہونے کے لیے تیار ہو۔

مزید دیکھیں