Autoarchive

From Meta
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Autoarchive and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎Nederlands • ‎español • ‎français • ‎magyar • ‎svenska • ‎বাংলা • ‎中文(台灣)‎ • ‎日本語 • ‎한국어

Az automatikus archiválási szolgáltatást a revi biztosítja a Revibot útján. Jelenleg ez csak a Miraheze Meta esetében történik, de ha ezt szeretnéd,contact revi. Ne feledd, hogy a beszélgetési oldaladnak ugyanolyan felépítésűnek kell lennie, mint ebben a wikiben. Ez azt jelenti, hogy a Strukturált beszélgetések (más néven Flow) és más vita-szoftverek nem támogatottak

Korlátozások

  1. Győződj meg arról, hogy az archiváló oldal az eredeti oldal aloldala, különben csak a bot tulajdonosának jóváhagyásával fog működni. A jóváhagyáshoz kérjük contact revi.
  2. A Bot csak a h2 szintű szakasz (==A témád==) alatt archiválja a szövegeket, és nem fölötte. Ezt az értéket jelenleg nem lehet megváltoztatni.
  3. A Bot nem érdekli, hogy a témád nagyon fontos-e, és amely hosszabb láthatóságot érdemel. Csak az utolsó megjegyzés dátumát érdekli. Ha meg akarod akadályozni, hogy a bot archiválja a fontos megjegyzést, tedd a következő kódrészletet a szakaszba: <!--23:59, 31 December 2099 (UTC)--> Ennek eltávolítása a sablon által meghatározott archívumot indítja el.
  4. A Bot csak a szokásos aláírási időt ismeri fel, mint például a 10:10, 5 March 2018 (UTC). Az ezt a formátumot nem követő időbélyegzőt figyelmen kívül hagyják, ez azt jelenti, hogy a megjegyzésedet nem vesszük figyelembe, amikor a bot ellenőrzi, hogy a szakaszt archiválni fogják-e, és nincs kivétel. Használd a szokásos időbélyeg-formátumot. Ezt akkor kapod meg, ha csak ~~~~~ parancsot használsz.
  5. Az alapértelmezés szerint a bot kihagyja a beszélgetési oldalt, ha archiválás után kevesebb mint 5 téma lesz. Ezt felülírhatod a |minthreadsleft=(your value) használatával.
  6. Alapértelmezés szerint a bot kihagyja a beszélgetési oldalt, ha kevesebb, mint 2 archiválandó témát tartalmaz. Ezt felülírhatod a |minthreadstoarchive=(your value) használatával.
  7. Ha el kell távolítanod az archiválást, hacsak az archiválást tévesen nem készítik el, revi azt javasolja, hogy nyiss meg egy új, friss szakaszt a régi vita linkkel, mert az a tény, hogy archiválták, mert senkit sem érdekelt.
  8. A bot nem szerkesztheti a "Allow only logged in users" néven védett oldalakat. Vagy ne védekezz ilyen védelmi szinttel, vagy tiltsd le a botot. revi jelenleg nem érdekelt abban, hogy a botot a felhasználó védelmi szintjét támogassa.

A beállításhoz less bele {{Autoarchive/config}}.